Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1024 ggr
Mollsan
0

Namnförslag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till denna lilla? Ev är det en pojk, lite svårt att bedömma. Ska kolla m vet när dom vaccineras. Har ni några bra pojkförslag? Syrran heter Doris o mamman heter Smilla. Måste inte vara ett människonamn, gärna ngt som e lätt för barnen att säga m. Alla tips e välkomna!

Mollsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till!

Babbione
0

Men det måste ju matcha doris och smilla lite grann :)

Vad fruktansvärt söt han/hon är….jag ska klura på namn!

Signe-Jonna
0

Matchar väl inte med Doris och Smilla, men jag tycker han ser ut som en Musse. Glad Och det är ju inte heller något människonamn…

Babbione
0

Doris får mig att tänka på sune och smilla får mig att tänka på esajas

Mollsan
0

#3 Musse e gulligt! Vill gärna ha ngt "gulligt" namn för h*n e så mysig o lugn o lite försiktig, ingen tuffing direkt!

#4 Sune hade passat perfekt, men min pappa heter d så d kanske inte e så passande, hi hi! Esajas e fint, dock lite krångligt för barnen kanske, hmm…

Babbione
0

Nisse då? :)

Mollsan
0

#6 ja Nisse e gulligt! Kanske d? Hmm…

Babbione
0

Du riskerar nog att få beslutsångest i takt med att förslagen kommer in ;)

Tarzan?

Ledin
0

Sture :) hehe heter min ena så har jag en Tellus det e fint. Men  Sture e coolt namn, Oskar,Gösta,Gunvall,Göte,Smirre

Babbione
0

Översten har en kompis som heter Torkel…kan det va nåt;)

Säg till när du tröttnar på alla förslag…mina kan tendera att bli knäppare ju längre jag håller på.

Sverker?

Mollsan
0

Alla har så fina förslag. Favvosarna just nu e: Sture, Gunvald, Torkel o Sverker. Gösta e sött, d har jag funderat på innan, iom barnprogrammet som gick för några år sedan där dom hette just Doris o Gösta;)

Fyll gärna på m fler förslag, e sååå välkommet!

Babbione
0

Östen

Örjan

Sixten…sixten är nuttigt tycker jag :)

Mollsan
0

#12 Sixten e sött, d gillar jag;)

virre1
0

h*n är supersöt kanske Othello eller Oswald.kanske inte passar till Doris och Smilla men jag tycker det är gulliga namn

totalextas
0

har några på lager jag tycker e fina: Zeke, Sigge, Frasse, Tusse

MyTwiggs
0

Jag tyckte att han var en klockren Gösta! Det verkar det som att ett par andra tänkte också. Det var ett namn som bara dök upp! GulleGösta!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

P-Evelina
0

Jag har förlsag! Sidney eller Soda! Glad

Jalking
0

Det är ju en Hugo!

[Norrbysa]
0

Doris, Smilla och Sune? :-)

alabama
0

sixten, lovis, muffin, james eller harry! kanske östen?

Mollsan
0

Kissen har fått namn! En Sixten är d! En dag bara "klickade" det o kändes sååå rätt till hans personlighet. Kikar o kikar o är 99% säker på att d e en hane. Ska klart vaccinera dom snart o då ska jag rådfråga vet för att vara 100% säker.

Tack för alla bra namnförslag! Sixten kom ju härifrån;) O alla andra var oxå kanonbra, men han bara va en Sixten helt enkelt. (han hade passat att heta Sune m, men vet inte om min pappa m samma namn hade uppskattat namnvalet så d hoppade viFlört)