Katt grimarser
#0 haha, så gullig bild :)
1# tack! Fast jag vet inte om jag håller med!

Roligt!
Vilka fina bilder, så roligt att få se era katter :)
caldara, gillade din andra bild starkt =D
Nappis (S*Faries Jersey Girl) gör sin fulaste
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Allan gör en ful min på S*Brave new curl Dream of mirrors
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#14 haha
#13 *selfnote* man skola ikke dricka mjölk och kolla bilder på samma gång för då blir tangentbordet blött..
18# Den var bra!
Och alla bilderna som har lackts in här är också jätte bra! Tack jag är jätte nöjd! Även roligt att det är ganska många katter som gör grimarser.
#21 Han ser ju faktiskt riktigt skräckinjagande ut. Huh

#22 ja och det är bäl enda gången, annars är han en aning mesig;)
#23 ser precis ut som han ska lägga en pizza:))
//Pia

#23 ser verkligen ut som
"hur kan ni ens titta på det där!"
haha ser att väldigt många får såna kort som man inte vill visa rätt skojj att denna tråd finns :)
Här är Malte mitt i en gäsp…

och här är Abrakadabra…

och till sist Hokus Pokus.

28 och 29# Jätte "fina" bilder! Roligt att alt fler hittar hit!

#31: Kisen ser ut att säga typ: "Blä! Rör mig inte, då dör jag!" Hihi.. jättekul bild!
#31 eller blä, ta o borsta tänderna hörrö.
//Pia
#31 haha, vilken festlig bild. Rolig tråd det här.
#31 eller urk jag har pruppat, hur kan du???
//Pia
#35 du anar inte hur nära sanningen du är =P

#36 tror han har bajat;)
#37 visst har vi en potentiell modell där.
#38 eller så har han ätit en stor råtta till lunch. Magen ser misstänksamt mätt ut;)
//Pia

Har några på Morgan och han är en kisse som visar vad han tycker…

#48 snygg katt ! :O vill ha^
#49 Tack! Vet du vad? i morgon hämtar vi hem hans halvbror, en riktig liten sötis 12 v ung. Blir du lite avis?
#49 jaa :O men min katt får kattungar vilken dag som helst :) o så har jag en blyerst grå kattunge bredvid mej just nu :D

Nu börjar det bli lite bilder i tråden. 

#54 underbar teckning på din fina katt. Vilken ras är det?

#57 Ser nästan ut som att han använder solkräm;)

#58 Haha… hon blev viiiiiiiiit….
Här är Tingeling på utställning. Hon visar INTE upp sin bästa sida här precis…

#60 Han är ju så fin. I o för sig spelar det ingen roll för mig om katten jag har är av någon ras men jag är ändå nyfiken. Hurdan är rasen för övrigt? Kelen eller självständig? Krävande och halvvild?
#63 Jag är och har alltid varit "hundmänniska" men dessa katter har jag fastnat för. Påminner i mycket om hundar. Lillen vet jag inte mycket om än, fick hem honom i torsdagskväll men han har energi till tusen, nyfiken, orädd och kurrar hela tiden. Morgan, ett år drygt, är bestämd, visar vad han vill och vad han tycker, pratar, pussas och är jättekelig, vill alltid vara med men är mycket självständig ändå. Han styr och ställer med min 70 kg tunge Grand Danois som snällt får finna sig i hans nycker. Deras beteende och rörelser skiljer sig lite från andra tamkatter, har betydligt mer av de stora kattdjuren i sig. Halvvilda - nja de beror väl på hur de fostras och de kan nog "ta över" om de får.