Mira, Max och Molly =)
Hej!
Jag tänkte berätta lite om mina kattungar, som växer så det knakar:) Min katt Lisa är mamma till svartsköldpaddan Mira. Molly och Max är från en gård där jag räddade dom undan att avlivas. De är bara 3 dagar äldre än Mira så det funkade jättebra att Lisa adopterade dom :)
Mira är född 23e maj , Molly och Max är född 20e. Nu är de ca 7 veckor, och världens underbaraste missar. De bor i mitt rum med mig, mina små bebisar <3 Om 5 veckor är det dags att flytta hemifrån, och jag kommer som vanligt vara mycket noga med att hitta perfekta hem åt de och hålla kontakten med de nya ägarna:)
Skickar med en bild på mina små busungar. Max är bruntigré med vitt, Molly är blåpadda och Mira svartpadda (Tigrerad).
Kramar/carro
Men vilka sötnosar :)
Taaack :) Ja, de är mina små änglar som älskar allt som kan klättras på ^^ Och de är så duktiga med lådan, nu är de helt rumsrena =)

Helt underbara godingar! Skulle kunna kattnappa hela högen. 
HAHA! Du kan ju prova, men jag lovar att du kommer vilja lämna tillbaka dom efter nån dag, då har de nog hunnit riva halva huset ;) *skojjar*
Jag har ju en tjejkatt redan på ca 6 år. Kan man skaffa en kattunge då? Ska det vara en kille eller tjej? Tänk om det inte skulle fungera, vad gör man då?
jätte fina gulligt kort var det ju med :)
men gud så sööööta!! :) vill ha dem alla tre ;)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se