Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1141 ggr
Starfall
0

Mira, Max och Molly =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag tänkte berätta lite om mina kattungar, som växer så det knakar:) Min katt Lisa är mamma till svartsköldpaddan Mira. Molly och Max är från en gård där jag räddade dom undan att avlivas. De är bara 3 dagar äldre än Mira så det funkade jättebra att Lisa adopterade dom :)

Mira är född 23e maj , Molly och Max är född 20e. Nu är de ca 7 veckor, och världens underbaraste missar. De bor i mitt rum med mig, mina små bebisar <3 Om 5 veckor är det dags att flytta hemifrån, och jag kommer som vanligt vara mycket noga med att hitta perfekta hem åt de och hålla kontakten med de nya ägarna:)

Skickar med en bild på mina små busungar. Max är bruntigré med vitt, Molly är blåpadda och Mira svartpadda (Tigrerad).

Kramar/carro

mymlanbus
0

Men vilka sötnosar :)

Starfall
0

Taaack :) Ja, de är mina små änglar som älskar allt som kan klättras på ^^ Och de är så duktiga med lådan, nu är de helt rumsrena =)

Tufvans
0

Helt underbara godingar! Skulle kunna kattnappa hela högen. Flört

Starfall
0

HAHA! Du kan ju prova, men jag lovar att du kommer vilja lämna tillbaka dom efter nån dag, då har de nog hunnit riva halva huset ;) *skojjar*

mymlanbus
0

Jag har ju en tjejkatt redan på ca 6 år. Kan man skaffa en kattunge då? Ska det vara en kille eller tjej? Tänk om det inte skulle fungera, vad gör man då?

Ledin
0

jätte fina gulligt kort var det ju med :)

LinaK
0

men gud så sööööta!! :) vill ha dem alla tre ;)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se