Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 10325 ggr
[Linsenhejhej]
0

Klätterställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har köpt en liten klätterställning till Tindra nu :)

Hon tycker om den tror jag.

Hon klöser på den, m.m :) 

Visa gärna bild på din klätterställning om du har nån..!

horselover93
0

fin:)

[Linsenhejhej]
0

:) Tack Horselover :D

RC70
0

min katt bara tvärVÄGRAR att använda sin klöspelar/klätterställning..

Kenzo
0

Hej här är Kenzos grejer och han klättrar och klöser varje dag på dom speciellt den stora men dom små klöser han på sitter ibland på dom./ Tove

ChristineL
0

Det finns redan en tråd där man kan visa sina klösmöbler… :)

[Linsenhejhej]
0

#5 Okej :)

Elcyion
0

RC70: Har du provat att spraya kattmynta på klösbrädan/trädet? Det ska tydlgen finnas en flytande variant med. Vet inte hur det blir om man häller upp vatten, stoppar i kattmynta som får stå och dra, för att sedan sila bort kattmyntan (och ta vara på vattnet).

Medarbetare på jack russel terrier

Elin807
0

Här är Chillis nya klätterställning och även nya favoritsak. Hon lämnar den knappt för att äta och gå på lådan. Väldigt lyckat inköp med andra ord.

Ledin
0

fina å kul att hon uppskatta sin klösställning så mycket :)

Pia
0

Jättefin och vad stor Tindra blivit!

dara
0

apropå vad elcyion #7 sa om att he på kattmynta vilket skall göra det lite mera atraktivt så har durmagasinet just nu erbjudande för kattmynta sprey till exempelvis just detta

[Linsenhejhej]
0

#10 Tack Pia!

[Linsenhejhej]
0

En bild av Tindra :D Som är tagen ganska nyss. :)

Ledin
0

så sött kort :)

[Linsenhejhej]
0

#14 Tack! :D

kaarink
0

Aaw hon är ju superfin ! :)

Kavitha
0

Elin807- Vad avis jag blev nu, skulle också vilja ha en så´n klätterställning till min katt. Han skulle verkligen behöva en ny nämligen, den han har nu är så ranglig.

skrollan
0

Elina807, jag blev ocksp avis. Vilket paradis för kattern!! Min katt Schess har bara en liten skit från Ö&B =/

dara
0

#8kan bara hålla med de andra, jag går och suktar evter just den modellen av klösmöbel bara i svart eller begie, så snyggt träd

Madask
0

Den har du köpt på ellos va? tittade på den och på en annan domhar. verkar ju jöttebra,men synd tycker jag att dom är sådär tigerradiga.

Vi köpte den här på arken zoo. inte lika rolig kanske men den verkar funka ändå

LinaK
0

Vi köpte en från ellos för ett tag sen! Den gillar dom jätte mycket.. Den är tigerrandig, men den passar in i vårat sovrum! :)
Skickar med en bild precis när jag hade byggt ihop den. Och Polly hoppade upp med en gång =)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

LindaKarlstrom
0

Jag sitter och väntar på ett sånt här klösträd som ska komma i veckan. :)

Jag undrar bara hurvida katten kommer uppskatta det, han är så fruktansvärt höjdrädd ;)

Madask
0

sert ju skitkul ut. Men är han höjdrädd så kan det ju vara ettproblem haha.

LindaKarlstrom
0

Hahaha jo det ser kul ut :) Dock beställde jag trädet innan jag insåg att han var höjdrädd. Får hoppas att han övar bort sin höjdrädsla.

[Vetauriel]
0

#22, var köpte du det någonstans? :O

Jag visste inte att det fanns höjdrädda katter ens :P

LindaKarlstrom
0

#25. Från en privatperson som importerar träd från tyskland, köpt genom tradera :)

Alltdi får man lära sigt något nytt! Han tar sig aldrig högre upp än den nedersta korgen om han inte får hjälp *s*

[Vetauriel]
0

#26, ojoj, dags att börja leta då :P *vill ha*

Våra katter försöker alltid ta sig så nära taket som möjligt, golvet är uppenbarligen inte spännande nog. Dock tycker den lilla inte om att titta ner från balkongen :P

EddaM
0

#8: Ett likadant har jag köpt nyligen. Då vi skall flytta snart har jag dock inte satt ihop det. Men visst e det snyggt=))

#21: Har ett sådant med fast beige. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

LinaK
0

#28 Ja det var rätt bra faktiskt, men tror inte beige fanns när jag köpte vårat =) Gillar dina missar det?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Vetauriel]
0

Nu har jag övertalat (tvingat Oskyldig) sambon att köpa ett klätterträd, förmodligen blir det ett sånt som Elin807 visade i inlägg #8. Woho, ska bli kul! :D

NaObie
0

Tindra & Pärlas klätterställning. Mellanvåningen är typ som en "hängmatta" i mitten.

[Vetauriel]
0

#31, verkar vara ett bra ställe att sola på iallafall, ser mysigt ut!

EddaM
0

#29: Ja de gillar det, mycket. Det är därför som jag köpt ett nytt o större för de har slitit ut den gamla ganska bra. Jag köpte den modellen du har på ellos faktiskt. Kostade 500kr. =)

#30: De är kanon fina *ler* Har köpt ett jag med. På tradera.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

luneas
0

Vi har gjort våran klätterställning själva av ett körsbärsträd, sånt där "båtrep" som är klösvänligt och så två platåer klädda i fleece som kissarna kan ligga och mysa på. Och tjejerna älskar det!

[Linsenhejhej]
0

#34 Va smart att göra en egen, minst lika bra som en köpt klätterställning, och snygg var den!

fillen
0

syns inte så himla mycket av själva klösträdet men det är i alla fall ett litet "krypin" där bredvid också en platta över =)

fillen
0

(#22) ett sånt vill jag också beställa! =) har du fått det än och i så fall, tyckte dom om det ? =)