Klätterställning

fin:)
:) Tack Horselover :D
min katt bara tvärVÄGRAR att använda sin klöspelar/klätterställning..
Det finns redan en tråd där man kan visa sina klösmöbler… :)
/Christine
#5 Okej :)
RC70: Har du provat att spraya kattmynta på klösbrädan/trädet? Det ska tydlgen finnas en flytande variant med. Vet inte hur det blir om man häller upp vatten, stoppar i kattmynta som får stå och dra, för att sedan sila bort kattmyntan (och ta vara på vattnet).
Medarbetare på jack russel terrier

fina å kul att hon uppskatta sin klösställning så mycket :)

Jättefin och vad stor Tindra blivit!

apropå vad elcyion #7 sa om att he på kattmynta vilket skall göra det lite mera atraktivt så har durmagasinet just nu erbjudande för kattmynta sprey till exempelvis just detta
#10 Tack Pia!
så sött kort :)
#14 Tack! :D

Aaw hon är ju superfin ! :)
Elin807- Vad avis jag blev nu, skulle också vilja ha en så´n klätterställning till min katt. Han skulle verkligen behöva en ny nämligen, den han har nu är så ranglig.

#8kan bara hålla med de andra, jag går och suktar evter just den modellen av klösmöbel bara i svart eller begie, så snyggt träd

Vi köpte en från ellos för ett tag sen! Den gillar dom jätte mycket.. Den är tigerrandig, men den passar in i vårat sovrum! :)
Skickar med en bild precis när jag hade byggt ihop den. Och Polly hoppade upp med en gång =)

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

sert ju skitkul ut. Men är han höjdrädd så kan det ju vara ettproblem haha.
Hahaha jo det ser kul ut :) Dock beställde jag trädet innan jag insåg att han var höjdrädd. Får hoppas att han övar bort sin höjdrädsla.
#22, var köpte du det någonstans? :O
Jag visste inte att det fanns höjdrädda katter ens :P
#25. Från en privatperson som importerar träd från tyskland, köpt genom tradera :)
Alltdi får man lära sigt något nytt! Han tar sig aldrig högre upp än den nedersta korgen om han inte får hjälp *s*
#26, ojoj, dags att börja leta då :P *vill ha*
Våra katter försöker alltid ta sig så nära taket som möjligt, golvet är uppenbarligen inte spännande nog. Dock tycker den lilla inte om att titta ner från balkongen :P

#8: Ett likadant har jag köpt nyligen. Då vi skall flytta snart har jag dock inte satt ihop det. Men visst e det snyggt=))
#21: Har ett sådant med fast beige. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#28 Ja det var rätt bra faktiskt, men tror inte beige fanns när jag köpte vårat =) Gillar dina missar det?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Nu har jag övertalat (tvingat
) sambon att köpa ett klätterträd, förmodligen blir det ett sånt som Elin807 visade i inlägg #8. Woho, ska bli kul! :D

#31, verkar vara ett bra ställe att sola på iallafall, ser mysigt ut!

#29: Ja de gillar det, mycket. Det är därför som jag köpt ett nytt o större för de har slitit ut den gamla ganska bra. Jag köpte den modellen du har på ellos faktiskt. Kostade 500kr. =)
#30: De är kanon fina *ler* Har köpt ett jag med. På tradera.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#34 Va smart att göra en egen, minst lika bra som en köpt klätterställning, och snygg var den!
(#22) ett sånt vill jag också beställa! =) har du fått det än och i så fall, tyckte dom om det ? =)