Kattens år
Den kinesiska astrologin skiljer sig lite från den "traditionella", just nu är det Hundens år, vilket omnämns bl a i den här tråden.
Det finns även bl a Kattens och Tigerns år. Är ni roade av astrologi, så gå in och kolla vilket kinesiskt tecekn ni hör till. Finns det kanske några tvåfotade Katter eller Tigrar härinne?

Någon Tiger eller Katt som vill berätta om hur bra eller dåligt det hela stämde in på er?
jag är en orm :(:(
gillar absolut inte ormar (( HUUU
Jag är Katt, när jag har kollat förut på andra sidor har jag varit draken men här vart jag katt. Fast på andra sidor har dom bara tagit årtal - 1988 här tog dom juh hela födelsedatumet.
Men iaf katt passa verkligen inte in på mig. "Katter har en naturlig stil och elegans, de är utomordentligt välklädda" vilket inte alls stämmer in på mig :P. Det som stämde in på mig var "känsla för humor" det tycker jag att jag har. "De flesta låter det växa långt" Här prata dom om håret - jag har långt hår :P. "alltid står för vad han sagt och aldrig ändrar sig. På samma sätt kommer en Katt som är skyldig dig pengar att betala tillbaka sin skuld till sista öret" Passar också in, men med tanke på hur lång texten var är detta bara småpotatis.
Nåt som passar in på mig är dock mitt stjärntecken stenbocken

jag är en hund som gillar katter haha

weey , jag är detsamma som #4 ! 

Och jag är en get:)
Jag kom fram till att det stämde riktigt väl när man tog både den "vanliga" astrologin och den kinesiska - jag tror det fanns en sammanställning av dem båda någonstans på sidan - då var det riktigt otäckt nästan. Annars har jag nog mest skrattat åt det hela…:)
Ja hitta med den sidan men både vanlig och kinesisk. och då stämde det mycket bättre :)…

Jag är en Tiger och sonen en Drake… stämde väl sådär på oss båda kan jag tycka

Jag är gris… det står att jag är en såndär människa som är ärlig o snäll… hoppas det stämmer =)

Du behöver inte vara orolig , jag tycker det stämmer Sandra :D