Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 1037 ggr
Jalking
0

Sk-treklam!

Nu är det reklam som döljer #1 igen! Reklam för Agria kattförsäkring.

Såg inget liknande problem på de andra iFokus jag brukar titta in på, bara katter. Problem både med FF och IE.

Chimney
0

det är inte bara agria, anatr att du menar bannern som döljer #1 halva meddelande?

Jalking
0

Tja… Ser att det har kommit ett svar, men kan inte läsa det! Skriv samma sak igen så att det hamnar som nr3, då kan jag läsa.

Chimney
0

jag skrev att det inte bara var agria =P

jag har ett dokument upp på datorn så jag kopierar första meddelandet och klistrar in i anteckningar så kan jag läsa sen :)

Solini
0

drygt som fasen. Hoppas dom sätter det på ett bättre ställe iaf ;p

/Tore

Medarbetare på Flugfiske.Ifokus

SallyB
0

Konstigt! Har inte de problemen!

Imasy
0

Så är det på de flesta iFokus sajter jag kikat runt på, i vart enda inlägg. ganska irriterande…

Anne
0

Jag skulle tro att det är någon inställning i era webbläsare som skapar problemet. Felrapportera gärna på support.ifokus.se

Jalking
0

Ska man behöva en speciellt inställd webläsare för iFokus och inte för någon annan site på nätet?

Knappast, det reklamblocket är felgjort!

Möjligen har webmaster missat at folk har olika skärmupplösning eller så, men att kräva specialinställ webläsare för en enda site tror jag ingen accepterar.
Det är inte första gången det händer heller, det har hänt flera ggr tidigare på flera iFokus och BARA på iFokus. Ingen annan site lägger reklamblock över sånt som är meningen att det ska synas. Det är ju sabotage mot besökare, den som har betalt för reklamplatsen och den egna siten!

Faxlin
0

Jag ser då inte det som ni ser. Låter väldigt konstigt tycker jag. Har inga problem varken inne på iFokus eller på någon annan sida.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

blondifire
0

jag ser det på denna o i norska skogkatter…

S*Winsnes Wilda

Elcyion
0

Jag har problem på hittekatter med samma sak. Inte alla reklamer, men vissa. Har lagt in en tråd om det på *support* med bild på eländet…

Medarbetare på jack russel terrier

konichiwa
0

Jag har Firefox som webläsare och då lägger sej reklamen över första svarsmeddelandet. När jag går in på siten med internet explorer händer det inte.

Siten är alltså bara gjord för att fungera bra i internet explorer tyvärr. Flera andra funktioner fungerar inte heller med Firefox. Tråkigt Skrikandes

SallyB
0

Just det, nu har jag kollat med FF och då har jag också problemen, dock inget som har varit tidigare (brukar använda IE och FF omväxlande), så det måste bero på att något inträffat med annonserna.

Kronängens
0

#12 Jag har Explorer och får också reklam över meddelandena.

Pia
0

Kvarstår problemen?

Själv har jag inte upplevt något av dem.

SallyB
0

Det lär visst vara nåt med google-annonsernas storlek som inte iFokus styr över fn. Men det kommer säkert att fixas.

Elcyion
0

Tråden på * Support * finns HÄR

Medarbetare på jack russel terrier