God morgon 13.8
Idag söndag skall jag göra så lite som möjligt. Vaknade kl 7 och hade varmt. Hade balkongdörren fast inatt pga att ena grannens alla tre kattor for och vimsade på balkonräcken från deras lägenhet som är på mitten av huset och ända fram till husgaveln. Tur att jag har nätat balkongen. Förstår inte hur man stänger ut tre kattor på en balkong som det inte är nät på och sedan åker bort. Det var Joppes mamma och bror som vimsade på räcket + deras katt Trassel. Det blev ett himla fräsande på mina kattor så jag var tvungen att gå ut och titta vad som stod på. Då satt Joppes brorsa på andra sidan nätet och kikade på dom. Tur att ingen ramlade ner. Jag tycker sådan händelser är ansvarslösa.
För övrigt skiner solen över Mariehamn idag. Kanske jag tar mina kattor med till mina föräldrar så dom får träffa dom. Mamma och pappa tycker också om kattor och frågar efter dom stup i ett.

godmorgon..
Idag ska jag lämna mina katter vid 13 tiden.. Sen ska jag ta ner allt på väggarna o börja måla..
Det låter roligt…att börja måla menar jag. Allt blir så fräscht och fint. Lycka till.
Vaknade tidigt här, Tage ville leka. Jag stängde ut honom från sovrummet, och de gick jättebra.. Tanken är att han ska vara utanför sovrummet på nätterna.. Men jag har haft honom inne hos mig nu när sambon är i Kina, för de blir ju så attans ensamt! MEn från och med i kväll ska ja nog prova stänga han utanför direkt..
Idag håller jag på och pysslar med min Scrapbooking-hörna här hemma.. ALltså en pysselhörna.. Har fixat massa förvaring och sånt.. Tror de blir superbra!
Det ser ut som om de blir superoväder här snart.. de är kolsvart!
Lycka till Destany med målningen! :D

tack så mycket allihopa =) jo det ska bli kul att måla o äntligen få de färger jag vill ha…ska lämna mina katter om 2 timmar nu gud vad tomt det kommer kännas men som sagt det e bara i 4 dagar o min bror tycker om dom mycket o de gillar honom så det kommer nog att gå bra (hoppas jag) han e för snäll mot dem så de tar sig friheter hos honom som de inte får hemma tex gå på vasken o bord….