Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 845 ggr
Jalking
0

WEBMASTER !!!

Se till att få bort den jävla reklamen som lägger sig över #1.

NU!

Sessan1
0

Håller fullständigt med dig!!

INTE alltid man ser vad som står när reklamen kommer över meddelanden :(:(:(

TA BORT DEN GENAST!!!!

Anne
0

Det är inte så att sajtvärden styr över reklamplaceringen. Gå gärna in och skriv på support.ifokus.se om problemet, så att teknikerna kan titta på det. På min dator ser det rätt ut, så jag har tyvärr ingen aning om vad ni menar.

Påminner också om att tänka på hur ni uttrycker er. Svordomar är inte okej.

Faxlin
0

Håller med Anne här. Tänk på formuleringen. Det där var inte trevligt att läsa. Och inte tas man på allvar när man skriver på detta sätt heller.
Jag ser inga problem med annonserna så jag kan inte heller förstå riktigt hur ni enar att det är. Här hos mig ser det fullt normalt ut.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kronängens
0

Hos mig kommer ibland annonsen ner över första inlägget så att det blir svårt att läsa. Annonsen så att säga glider ur sin ram och sprider ut sig. Det är irriterande, men jag håller med om att man ändå måste använda ett trevligt språk.

Faxlin
0

Vi har tagit upp buggen med grabbarna och de ska kolla på detta. Lite svårt då detta tydligen inte händer alla. Och grabbarna som jobbar med sidan har faktiskt andra liv utanför iFokus också. Tro det eller ej, de jobbar med andra riktiga jobb och de har familjer och vänner de med. Men de har uppmärksammat problemet i alla fall.

#4: Rätt, jag förstår att det är irriterande. Men som sagt var. Ett vårdat språk är aldrig fel. Man blir liksom mer hågad att hjälpa till om det är trevligt skrivet :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Elcyion
0

här ser det ut för oss som har problem…

Medarbetare på jack russel terrier