Sämsta bilden...:)
Ibland blir det ju sådana knasiga bilder, som man på något vis inte vill radera - här är en sådan…:) Gissa gärna vad som hände på bilden!
Även i den här tråden kan man beskåda de där bilderna som inte blev så särskilt bra, men trots allt är ganska underhållande:)
Har ni några sämsta bilder ni vill dela med er av?

#0 wow närkontakt av tredje graden ett klart bevis på att utomjordlingar finns :-)
mvh/bjorsa

:) Bra försök…:)

#3 & 5 Det där är ju så typiskt, de bara rantar ut ur bilden när man fixat skräpan…:)
#4 men den där bilden var ju riktigt bra ju!
#6 sådana oväntade actionbilder är coola!

Nja, han ser nog ganska söt ut tycker jag, mest ett gos-monster liksom…:)

gos-monster stämmer in på honom.. han har börjat med att bita mig i näsan när jag närmar mig honom för att pussas.. tur att han inte biter hårt!

solveig. vilka vackra färgnyanser.

Ja nog kan jag förstora upp den och sälja som modern konst
kattkonst eller ngt liknande =)

Håller med, vackra färger:)

#17 Ok, katten ser verkligen jättekonstig ut, möjligen genmanipulerad…, men attans söt ändå:)

#8 (Calibra)
Morris ser inte bara elak och och ond ut. Han ser dessutom ut som att han är på väg att förlora sitt herravälde över världen, som balrogen i Sagan om Ringen ungefär…:)
Mvh // Staffan

#19 tur att han inte alltid ser ut som på bilden ;) hade nog inte vågat mig hem.. kul jämförelse :D

Måste säga att i mitt tycke så är bilden på Lilou vinnaren.Helt urusel. Men kattkossan var ju fin……

:) Men ibland blir ju misslyckat ett väldigt roligt minne ialla fall…:)

Och en tråd med dåliga bilder till…:)

Kanonbild - klar värdig representant i den här tråden…;)

:) Men Ellis-bilden är ju nästan ett konstverk i gråskala…:)

ja visst jag fick lov att tona ner färgerna för att det skulle synas lite iaf XD

Men den var ju alldeles för söt för att passa i den här tråden…;)

Den platsar definitivt, ser alldeles psykedelisk ut, Hannapanna!

en av kattungarna en av våra katter fått fast den är tagen typ ett år sen eller nått vi hade kvar henne ett par veckor efter alla andra flyttat för hon som sku ta henne var bortrest jusst då:P hon kom me fullfart o mötte morsan tro ja de va eller så sku hon anfalla o blev lite chockad eller hur de nu var .. de blev liten krock hon typ volta runt:P

Nähä, jag tycker snarare att de två senaste bilderna platsar i kul bilds-kategorin…;)

Välkommen till Katter, montax - stiiiliga bilder…;)