Skicka bilder.
Kan ni skicka lite bilder av era katter? :)

Är det ngn som vill se mina katter så finns dom i mitt fotoalbum :)

*5 så söt katt så måste min Puma sett ut när hon var liten
Vilka fina katter ni har!

#12 och #13 Vilken fin liten katt :)

Vilka fina katter ni har allihopa!

Ta gärna en kik i mitt fotoalbum, där finns mina katter..en bild kommer här också, modellen heter Berlioz, tagen när han var kattunge, idag är han en riktig, riktigt tjockis;-)

#21 Men åå vilken gullig! :)

hur gör ni för att få bilden direk så där???
Ja, det undrr jag med…

Lägg in bilden som vanligt och öppna sedan bilden och kopiera den. När ni gjort det måste ni trycka på hantera inlägg och sedan redigera när det är färdigt är det bara att klistra in bilden som är kopierad. Hoppas ni förstår min förklaring.

ja jag fick ju dit den i alla fall 
Japp ,det gick :)

guz baby i fjol

HEEHE :oD…

#30 Milda makter…vilken go bild!!!:-)

ja han sov tungt vi kunde göra nästan vad som helst med honom.

Katarinaf
I stället för att göra ett nytt inlägg och klistra in bilden i tar du och klickar på "Hantera inlägg" i det inlägget där du först bifogade bilden. Då kan du välja att redigera ditt inlägg och då tar du bara "klistra in" under din text så syns bilden i samma inlägg :)

härliga bilder! :D

gu va gosig din kisse var Gunilla den var helt underbart söt

Vilken sötis!

Åhh vad synd 
Tur att du har ett minne av henne…

Om ni klickar på ta bort nuvarande fil när ni kopierat in bilden i tråden så slipper ni ha kvar den lilla ruten till höger …
Här kommer Rasmus som fyller 14 år i september.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
rödmaskad, sorry.
/Anneli

himlars är dom tvillingar….
Vilka fina katter ni har!! :)
Älskar katten i inlägg #11, så underbart vacker! De trefärgade är väldigt vackra! <3
mina två:
Frenja

Neko

Här är min ena katt, Rippe, en rödtabby mco.

Här är vår huskatt Berit:

Vår vita huskatt Maja:

Och här är vår mco Hedda:
Bilden på Hedda syntes visst inte… här kommer den:

FIna :)
#72 Vilken snygg bild å katt förstås :)

Här är mina.
Bamse 16 år
Jesper 13 år
Leo 3 år
Sara 3 år
Cirri 2½ år
Lucy 5½ år
Vilka fina katter, jag ska också få en katt snart….
:)

Ursäkta att jag stör tråden, men hur får man bilderna att visas på själva inlägget utan att behöva öppna bilden?

#80 Åh, en odd-eye, grymt snyggt!
/Anneli
#91 Det undrar jag med
Medarbetare på jack russel terrier
Och detta är min första egna katt Rasmus han blir 18 år någon gång i år, kommer inte ihåg när han är född då han kommer från en bondgård. Var ca 6 veckor då vi tog honom eftersom hans mamma blivit dödad av en bil.
HAn har varit med om mycket denna lilla krake, blivit på körd av en bil och amputerat svansen.
Sedan var han på rymmen i 3 månader men kom till slut hem.

Fina bilder!
#91 Först så bifogar du bilden som vanligt.. Sen så öppnar du den, högerklickar och "kopier", sen trycker du på "Hantera inlägg" och sen högerklickar du och klistrar in.. Var det en svår förklaring+ :)
alså hur gör alla som får fram sina bilder i inlägger å inte som vi andra som en bild man får klicka på? Jag vill oxå kunna skriva sen bilden framme juhu

#139 det är inte så att man kan få en bild på ditt klösträd? det lilla man såg tyckte jag såg jättecoolt ut… var har du köpt det?

#142 Det kommer från www.gibbon.se
Här ser man lite mer. Det sitter fast i väggen ute på balkongen, mycket praktiskt! =)

Värst vilka slappisbilder det blev men hur lätt är det egentligen att lyckas ta bilder på tre yrväder? Det är alltid lättast att leka dem till sömns och sen, snabbt som attan, knäppa ett par kort.
#155 Sååå vacker!
Får väl bidra med Minou!

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Och så Polly =)

164-va fina ögon polly har! tycker det e sån fint med klarbruna ögon på katter
och så mina båda små troll :P

#165 Ja visst har hon? =) Hon ser ut som en liten filur, stora runda bruna ögon! Ja håller med dig om att det är fint med bruna ögon på katter.

170<< det var en vacker katt…jösses..
Har inte varit här på jättelänge :o
Ja o min familj har iaf 2 ''nya'' kissar hemma, från ett katthem. =) Här är Helene, ca 2 år är hon, bodde under ett dagis i någon stad (kommer inte ihåg vad de hette) , hemlös. Det var då flera katthem å så, som hjälptes åt att fånga in alla katter (det var över hundra hemlösa katter där) , och då kom hon till katthemmet där vi hämtade henne. =) Fast hon kan ha haft ungar, tror de, för hon var aggressivast av katterna när hon hade fångats in :(, hade aldrig haft ngt med männiksor att göra heller. På katthemmet hade hon blivit klappad en gång, Jätteskygg. Men så liiten och söt var hon , att vi fick lov att ta med henne hem. :>
Hon och Gossi (kommer på nästa bild^^) åkte då hem till oss och låg och tryckte under mammas å pappas säng i 1½ vecka tror jag. Men nu är dom iaf framme och går runt i hela huset även när vi är där, och kan bli klappade hur mkt som helst ^^
Vilka söta katter ni har allihopa!

här e min lilla älskling frej :)

#186 gu va gulli hon e ! ^^

tackar, ja vi e jtte glada över våran pratiga lilla tjej

#188 de förstår ja :)

G R A T T I S Daisy! Vilken jättefin katt! Supervacker och otroligt bra päls för att vara så pass till åren.
Hoppas att du får några roliga leksaker och en finfin middag idag Daisy!
#197 Niger djupt och Tackar

nå nu gick det

.jpg)