Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2782 ggr
Pia
0

Kattunnel

Har precis investerat i en, vad jag hoppas, ypperlig kattleksak, en prasslig kattunnel. Till helgen tänkte jag låta de små fyrbenta inviga den - hoppas deras små ögon kommer att tindra tacksamt…:) jag återkommer med recension…

Någon som har en sådan kattunnel (denna är införskaffad på Rusta), är den en succé eller inte?

Soffie
0

jajamensan har en prasslig i ludd. mina kryper dock inte in i den utan lägger sig på den!? annars ska de alltid krypa in i skrymslen..o saker…

jessicakarf
0

Ja prasseltunnel var väldigt roligt tyckte mina tre älsklingar, men dom tröttnar väldigt fort på alla leksaker matte släpar hem. Och det där med att lägga undan leksaken ett tag för att dom ska tycka att den är rolig igen det fungerar inte på mina…Glad

Lisko
0

Den är kul i ungefär 2 rusningar. En åt ena hållet och sen en åt andra. Sen ignoreras den, så tar jag fram den då mina syskonbarn kommer på besök och frågar efter den. Så blir det 2 rusningar igen… :)

Hirit
0

Förut,tyckte Snuttan om att gömma sig i en vanlig papperskasse från affären.Där kunde hon ligga och sova länge och väl,numera föredrar hon badrummet,där vi har golvvärme.

Pia
0

Blandat resultat m a o - skall bli spännande att se hur kul de små tycker den är…

Gunilla51
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den är kul!!!!! Säger Ebba!

Engla
0

Jag köpte min från Ellos o den funkar perfekt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pia
0

Nu är den invigd - och den är en STOR succé hos lilla familjen som fått testa den (dvs mamma, pappa, storasyrra och fyra småttisar), man kan springa i, rulla runt, hoppa utanpå, sova, leka med kompisens svans genom hålen, prassla runt… Vilken toppengrej för ringa penning!:)

Rica
0

Hejsan, mina två kattungar (nu 4 mån) fullkomligt älskar denna tunnel! De rusar in i den, störtar in i den, jagar varandra in i den och verkar ha jättekul! Och de kan hålla på länge… :-) Visste inte riktigt vad man som nybliven förstagångskattägarinna skulle behöva för leksaker till katterna men denna tunnel var helt rätt!

Pia
0

Välkommen till Katter, Rica!

Och så var den ju till ett så bra pris, suveränt:)