Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1283 ggr
Signe-Jonna
0

Signe Champion!

I Söndags blev Signe Champion i Ulricehamn! Glad Så numer heter hon: CH S*Höglundas Blå anemon. Fint va?! Skrattande

birma
0

GRATTIS Signe, till din titel Champion!
Oj så vackert namn - Blå Anemon!
Visst är du en britt? Varit och tjuvkikat i fotoalbumet.
GRATTIS! Och en vacker katt är du också!

Skrattande

SallyB
0

Grattis! :)

Signe-Jonna
0

Tack! Jag kanske uttryckte mig klumpigt, Generad, hon har ju alltid hetat S*Höglundas Blå anemon, fast vi kallar henne för Signe. Det nya är ju att det står CH innan namnet! Glad

birma
0

Hihi - jo jag förstod det. Glad

Det var bara det att jag är så vansinnigt förtjust i "Blå Anemon".
Hade det t.ex som ett av de högst önskade på min lista när jag skulle välja stamnamn. Men det var visst upptaget :o)

Vad söt hon är din Signe!

Signe-Jonna
0

#4 Tackar! Hon har något speciellt Signe, för hon lämnar sällan någon oberörd. Glad

Roger
0

Grattis från mig med. Min nya katt Nalle Puh´s Super Truper var också där i söndags och fick sitt första cert som kastrat. Speciellt roligt eftersom han skulle avlivats av förre ägaren för en månad sedan!!

Signe-Jonna
0

#6 Avlivas! Hmmm… Jag tror nog att Super Trouper är glad att du kom till hans undsättning. Tyvärr missade jag honom och en mängd andra katter. Jag brukar gå runt och titta flera gånger om men alltid missar jag massor med katter, men det är ju så många så… Grattis till certet! Och grattis Super Trouper till nya hussen! Glad

dara
0

GRATTIS

själv var vi på ö-viks utställning med safir (hennes första) och där fick hon X1 och det är jag över lycklig över

Signe-Jonna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Grattis! Då blir det kanske fler utställningar framöver?

Lägger in en liten bild på Signe.

dara
0

tack, japp man får hoppas på det. skall till skellefteå på söndag men sedan vat jag inte. är ju inte som att det kryllar av utställningar här runtomkring umeå

MyTwiggs
0

fiiiiiin Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ledin
0

Grattis super fin va hon :)

Roger
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade ett kort på min Super Troper när han var under granskning av dommaren Eva Porat i söndags.