Kattröja för alla åldrar...
Om det nu inte vore för att fleece inte är något favoritmaterial hos mig, så är väl inte modellen helt fel…eller? Jo nog har jag alltid saknat en luva med påsydda kattöron och små tassvantar…:) Vad tror ni, ett investeringsobjekt eller inte?
Toppensöt ju. *vill ha*

:) Den med en kruka från Koziol så är våren räddad!
dumma pia.. nu började jag leta på Ebay.. "emily strange cat". Det finns *rätt* mycket fina saker.. :)

Upptäckte det av en slump och ja det fanns en del "intressant" där ja…:) *dumma mig*

vill me ha en sån tröja!
Älskar öron på kläder o har alltid sagt att när ja får barn så ska dom ha öron på sina overaller!

Älskar öron på kläder, var roligt det låter…:) Håller med om att det är jättesött på småbarn, undrar hur det är med detsamma på vuxna dock, förutom i maskeradsammanhang, hm…:)

haha nu måste ja försöka sy en sån tröja bara för att se hur de ser ut 

Åh, du är såå välkommen att visa upp dina kläder här när du sytt klart…;)

Jag såg faktiskt en sådan luvtröja med kattöron på sta'n häromveckan, den var faktiskt ganska cool - på just den tjejen. Tveksamt om jag skulle komma undan med det hela dock…:)

Förresten, Trollet: har du sytt ihop något nu då…?
Anne, investerat i något från Emily Strange Cat?

nej ja har inte hunnit göra de än. just nu väntar en illerutställning till helgen o ja jobbar igen så ja får se när ja hinner.

:)
Nä, ingen investering för mig just nu :) Men vi får se så småingom…

Ingen som investerat eller sytt alldeles själv??