Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 897 ggr
Signe-Jonna
0

S*KillerCats hemsida

Nu har jag fått ihop till en hemsida, långt ifrån världens finaste, men bättre än ingen alls.

Välkomna in:http://freewebs.com/killercats-cattery/

SallyB
0

Helt ok! Dock saknade jag en liten kort beskrivning av dig och din sambo/man, eftersom du skriver "vi"… Dvs vilka är ni?

Tufft stamnamn ;)

Signe-Jonna
0

#1 Okej, ska se om jag kan få ihop något sådant då. Stamnamnsbeviset är ju utlagt, så man ser ju vad vi heter. Tycker inte att vi är så intressanta som katterna dock. *Blink* Fler förslag på tillägg och ändringar är välkomna!

Signe-Jonna
0

#1 Eller menarde du att våra namn ska ligga på förstasidan?

SallyB
0

Eller det kanske räcker med det som står under "Katteri" läste lite snabbt, men du har ju skrivit era namn, och kort bakgrund vilket jag missade.

Signe-Jonna
0

Nu har jag ändrat hela bakgrunden, så nu är sidan annorlunda. Jag tycker nog den är bättre nu.

Signe-Jonna
0

Nu puttar jag upp denna tråd eftersom hemsidan är ordentligt förändrad. Jag vill gärna ha åsikter om nuvarande utseende.

Migoff
0

Skitsnygg!

dara
0

nu har jag kollat på hela din helsida och den är jättesnygg överallt och allt som jag tycker skall finnas finns med

Signe-Jonna
0

Idag har Signe varit fotomodell. Jag ville nämligen ha en bild på henne i bannern. Jag fick en bild som jag tyckte var fin nog att ha som frontbild. Kom gärna in och se Signes fina ögon. Glad