Din bästa kattbild?
Vilken är den absolut bästa kattbild du tagit? Jag förstår att det är svårt att välja ut ett enda fotografi men gör ett försök i alla fall…
Tycker vi gör ett undantag för Pia som tar hand om den här sajten på ett så förträffligt sätt och låter henne lägga upp två bilder.

Mvh // Staffan

vilken otroligt fin bild.

söta katter alla .. =)
#4 haha, aa, kan först att han blev utsädd till dt :) :D

Bra tänkt, Kerstin, att lägga den här också, för den är verkligen fin!

Tack Pia. Bima jag bara älskar den bilden helt suverän underbara pasteller. Pia Oskar är för härlig. Skulle vara kul att klippa ur honom och klistra in i en bil så bleva han en liten raggare. Hahaha

Tack @nn@ och KerstinP! ^^

Tack, tack, för omdömena om Oscar:)
Åh så många fina bilder, det lönar sig när man måste börja tänka efter vilken som är den absolut bästa kattbilden man har, jätteroligt att se:))
Mera, mera!

Såå söt, löjligt hur lite plats stor kisse kan behöva:)

Åh vad fint, många vackra katter, lite tycka synd om med blått bandage till de blåaste ögon!
Bedårande bilder, reddie, speciellt på den lilla svartvita luddisen:)
Ni har svårt att välja bara en bild ser jag…;)

Ja, det var jättesvårt att välja bara en. Allt eftersom man tittar igenom bilderna på datorn så dyker det upp fler och fler. Man skulle nästan behöva en hel egen tråd 

Ja visst är det, det blir ganska många, blanda alla usla, som man är nöjd med…:)

Många härliga bilder! Av katt(bild)er får man aldrig nog!

Välkommen till Katter, Moon_light_shadow!
Jisses, det ser riktigt otäckt ut! Hoppas sötnosen balanserade ner sig på rätt sida räcket…:)

jorå min älskling hon kom ner på rätt sida.. fast en gång gick hon över till grannen som hade sina bur fåglar ute på sin balkong så då fick hon allt flyga hem igen:P

Vilken tur, nyfiken i en strut…:)

Hippien! Vad cool din Texas är! I like…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Kanske inte den bästa bilden på Ängla….men han skiner iaf upp och mig glad! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hippien, jättetjusig bild på en cool Texas!
Älskar_hästar, hon ser ut att vara svartsköldpaddstigré (eller spotted) och vit din vackra kisse, kan det stämma? Jättefina bilder!
Engla, men vilken skön vårbild på en vacker Ängla-katt!

Pia , det enda jag vet är att hon är sköldpaddsfärgad när jag har sökt på kattfärger . Dom har hon varit mest lik . :) Men det stämmer nog det du säger :D

Fina bilder!
Veduran, har du någon bra bild på henne stående i profil, så man ser hela sidan på henne? Då är det lättare att urskilja hennes mönster. Men rent spontant så tror jag nog att din veterinär är rätt ute, hon ser ut att vara bruntigré.

Hon är mer flammig än tigrerad tycker jag… men det kanske heter så iallafall. Ska vid tillfälle ta ett kort och försöka visa henne i hel profil 

Otroligt läcker färg hon har, Alice!

Veduran, jag tycker Vilda ser ut att vara tabbytecknad, ej tigré. Bruntabby semilånghår skulle jag kalla henne, jättesöt sådan:)
Men halledudane, de är ju för söta när de pysslar om varandra så där, Destany!

Man får ta vara på de dagarna, när man känner sig lite kelig så där…:)

#60 vad otroligt söt han e=)
Riktigt fin vinterbild

Ujujuj vad katter är fina *kikar på bilder så jag blir blå!* 
Ok tack Pia… tabby var nog åt det hållet jag lutade också men kan inte sånt. Men nu är det bestämt då, bruntabby… men är dom egentligen bruntabby även om hon mest är gråsvart? Men så är det nog
*funderar vidare*

Jenka, men de var ju lika söta som Destanys små pälsiga pysslare:)
Veduran, ja då, det finns olika toner på bruntabby, en kall och varm bottenfärg kan man säga, och den kalla ser då lite mer "grådaskig" ut:)
Europe2, vilken härlig vinterbild! Om Putte är creme-vit kanske han blir riktigt putt på vad Staffan åstadkommit med bilden i #65…:)
Staffan, se ovan, måhända har du begått en smärre dödssynd på en cremefärgad katt…:)

#60 Otroligt söt !!
#66 Tackar :D
#68 Vacker bild på en vacker katt! :D
#69 tack…önksar att våra katter skulle ligga lika sött som dina, men våra ligger aldrig tillsammans.
#71 Nu var det ett tag sen dom låg tillsammans tyvärr. Men det är mysigt när dom tvättar varandra :) Det verkar också alltid vara på Puttes kommando :P

Ännu fler fina bilder, jo jag tackar:)

#73 Oj vad lik min katt Natasha h*n är , fast en smalare Natasha .. (;

#76 Vilken tur för Staffan…:) En otroligt vacker katt i imponerande pälsskrud minsann!

Men så söt liten misse, han matchar verkligen höet:)

hehe, aa dt gör han ^^ :)