Mina sajter
Du vet väl att det kan vara lätt hänt att man kommer åt lilla mappen i nedre högra hörnet "Ta bort sajt från favoriter" och vips är man inte medlem på en av sina favoritsajter längre. Jag har själv varit lite fumlig och gjort det av misstag:)
Av Din sida framgår vilka sajter du har som favoriter. Jag har märkt att vissa medlemmar inte har några favoritsajter alls, det kan bero på att man kommit åt "ta bort"-knappen av misstag eller så kanske man är missnöjd med något av innehållet.
Om det beror på att man är missnöjd med något, så är jag tacksam om medlemmen ifråga hör av sig och berättar vad som känns fel, om det är något som behöver klargöras eller som kan lösas.
Kolla gärna dina favoritsajter regelbundet, så alla fortfarande ligger kvar. Om det bara är av misstag sajten tagits bort från favoriter, klicka då dit den igen och kom in och umgås med oss!

För alla nytillkomna så passar jag på att tipsa om detta igen! Det är också lätt hänt att man missar att registrera sig som medlem på alla de sajter man tycker om:)

För ytterligare nytillkomna ej formellt ännu medlemmar vill jag påminna om detta!

på min data kan man inte lägga till..!
för man gör ju dt till höger -->
'bilden' är för stor för min data skärm elr ngt sånt, men dt fixar jag genom att gå in på en annan data ;)

För nytillkomna…

*putt*
Har ingen aning om hur man gör.
Försökte bli medlem i "Hittekatter iFokus. men då fick jag inte ha samma nick.
Så då får det vara
Och att lägga in sina favoriter är inteatt tänka på det funkar inte här

Ja det låter konstigt, lite av en vild gissning dock, att det kunde vara något tillfälligt fel eller att just namn som innehåller t ex _ och andra tecken på något vis "strular" ibland…
Hoppas det ordnade sig för dig på ett bra sätt till slut ialla fall, Jenna_Gun!

Eftersom våra tävlingar endast är öppna för medlemmar så vill jag på förekommen anledning flytta upp den här tråden.