Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 993 ggr
Destany
0

godmorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänkte kombinera denna tråden med att visa lite bilder på mina sötnosar o berätta vad som hänt idag..

Imorse väckte puma mig genom att spy på 4 olika ställen.. orolig blev jag o ville ta upp henne men stora flickan som hon e så fick jag inte det.. Zorro klagade högljutt när jag nös upprepade ggr ( e förkyld) annars e det fint väder här.. o jag ska jobba kväll.

.hur e er dag idag? o visst e mina kissar söta =)

först ut Puma som ligger i sin * leksakslåda *

Destany
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sen kommer Zorro pojken som slappar efter en hård dag när matte fått nya persienner..

SallyB
0

Sötisar!

Undrar just vad det är med alla katter och att kräkas. Min ulltuss här hemma har också roat sig med att kräkas senaste dagarna, ffa strax efter att hon har ätit (jag tror hon glufsat i sig maten lite för snabbt).

Titti
0

Dom ser lite slöa ut Räcka ut tungan

Ööhh… Ska jag säga som har en minst lika avslagen katt här hemma. 

//Titti

Ps! Jag gillar färgteckningen på båda! Ds! Flört

Destany
0

*3 hehe jo visst gör de.. fast det e de inte alls nu förrtiden fattar inte var de får all energi ifrån… så jag får ta fram dessa kortden då o då o drömma mig bort att de faktiskt kan vara stilla ibland..=)

Dakrish
0

Godmorgon, godmorgon!

Imorse väcktes jag av Motor som skulle upp och ner ur sängen, leka med alla sladdar och papper. Lyckades skrämma honom när jag vände mig, så han sprang upp på min sovande sambos rygg! Frågade sambon imorse, och näää, något sånt hade han inte märkt, trött som han var!

Varit en slö dag hittills, då jag mått lite illa. Nu ser det ut att bli en livligare eftermiddag, då Motor skuttar som en tok efter en sådan där pinne med fjädrar och bjällra på som vi leker med. Han har mördat färdigt sin leksaksmus och verkar uttråkad av den. Bollar förstår han inte vad han ska göra med. Vi hängde en papperstuss från ett snöre i ett dörrhandtag igår och den ska attackeras emellanåt - sen skuttar man givetvis ifrån den, lägger sig till ro och planerar nästa attack.

[Vetauriel]
0

Varför kan inte mina katter ligga sådär still? Här är det liv och rörelse jämt, helst när man vill sova eller håller på med att trassla ur sladdar eller så.. Haha

Dakrish
0

#6 För att inte tala om när man ska sopa toagolvet så där inte är ton av Kattsand eller köksgolvet efter knäckebrödssmulor….

Här så är det fullt race fram till sopborsten, med snyggt rump-glidande i slutet. Sen ska sopborsten inspekteras medan man sitter i skräphögen och vispar med svansen så den far ut över golvet igen… Skrikandes

Maria
0

Här är det full fart. Moritz är "galen" som vanligt och snälla, söta Lorentz försöker hänga med i svängarna.

Här hemma är det Moritz som kräks mest. Jag tror det är för att han hela tiden tvättar sin långhåriga kompis.

Dina kissar är helt underbara…

/Maria