Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 653 ggr
kristinah
0

God morgon29.7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det lördag, det är mulet i Mariehamn och knappt 17° ute. Jag tror det småregnar. Igår kväll åskade det ordentligt här. Jag skulle se på Bröllop och jäkelskap med Stefan och Christer men det var bara att koppla ur både datorn och TV:n. Fick lösa lite korsord istället.

Idag skall jag på 50-årsuppvaktning till min arbetskollega. Lovade henne att jag skulle hjälpa till lite i köket om det skulle behövas. I morgon fyller min mamma 72 år så då blir det att åka dit. Hoppas alla på katter iFokus får en riktigt trevlig helg.

Anne
0

Godmorgon! Här ser det än så länge lite mulet ut, men det blir säkert en till varm dag…

Ska in till stan på förmiddagen och fika en kompis och en av våra bloggläsare, och sen ska jag på 40-årsuppvaktning.

Hannapanna
0

God morgon! :D

Idag har jag INGET alls planerat, så vi får se vad jag hittar på.
Tänkte om jag skulle få tag i min mamma och vi kanske kunde åka till Hälla (köpcenter) eller nått sånt. Men som sagt så får vi se.. :)

netagirl
0

God morgon! Varit uppe med tuppen (o6oo)som vanligt,men det är ändå sovmorgon för mig eftersom jag går upp strax före 4 annars

Ikväll ska jag till Sundbyholm slott och lyssna lite på bland annat Christer Sjögren,Jimmy Jansson,Bengtzing och någon mer. Saken är att vi har köpt picknickbiljett så det blir säkert åska och regn ikväll.Glad

Hannapanna
0

#3 *vinkar* Heeej morsan! :P Msn you know? ;)

Jenka
0

Vädret är tycks vara mulet, regnat har det med gjort, marken var alldeles blöt. Min mormor fyller 73 imorron så idag ska jag se om jag kan komma iväg för att köpa en ram till en tavla kah målat till henne. Annars har jag inget inplanerat.

SallyB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här på HQ är det lugnt. Vädret - mulet - strax under 20C och prognosen lovar regn under dagen.

Inget speciellt inplanerat, städa lite om jag orkar (har diskbråck m fl ryggskador) samt sortera/kasta mer el mindre "viktiga" papper som jag ligger efter med. Har en hjälpreda till det, se bif bild Oskyldig

Senare om vädret håller sig, eller kanske nu på en gång(?) innan regn, gå en koppelsväng med min misse.

kristinah
0

SallyB. Tråkigt med din rygg. Har själv ryggbesvär men som jag står ut med, har varit på rehabilitering och så skolade jag om mig så ryggen fick det bättre. Nu är det nacken och axlarna som tar stryk ordentligt.

Vilken festlig bild. Jag har också två fyrfotade hjälpredor. Hoppas det går bra för dig.