stor klätterställning
FUNDERAR på att sälja min stora klätterStällning som har höjd 240cm / ca bredd 125cm på bilden.. men det går att göra högre och lägre köpte den för 3-4 månader sen. den kostade 2 000:- men säljer den för 1500:- helt ny skick använd som sov plast högst upp knappt använd, illrarna har tappat intresse och dom sover i den 2-3 gånger i veckan om ens det.. den står bara där. 
som sagt FUNDERAR på att sälja den men är inte säker ska bara kolla intresset.
hör av er om ni skulle vara intresserade genom ett pm, ni får givetvis skriva här om ni är intresserade
O.B.S inget gorm på denna tråd och dom som inte är intresserade eller med negativa kommentarer behöver inte skriva nå
TACK
mycket fin men tyvärr lite för stor o antagligen så kommer den itne andvändas så mycket eftersom våra kissar går ut :P

hehe
WoW !!! .. den var häftig .. *thi hi*
Var bor du någonstans? Kan vara av intresse för intresserade :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Norrbotten
#3 tack :)

men nu har jag bestämt mig och den ska säljas jag vill habort den

vid intresse kan bilder mailas om så vill,, bra i de.. det lägsta den kan bli är 230cm och det högsta är ca 275cm

putt
WOW :O
Sitter den fast i taket?
Jag vill ha nån liknande ställning till mina kissar, har två nu, planerar en tredje till hösten/vintern, och jag har mina katter inomhus, utom när dom får gå ut i koppel. Just nu har dom nämligen en tygsoffa och två bokhyllor som dom använder som klätterställning, men vi flyttar i somamr och då kommer dom inte ha kvar det, så det måste lösas på nåt annat sätt :o
Den där är ju grymt snygg..har du kvar den?