Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 997 ggr
Tufvans
0

Macavity

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag vet att Engla är väldigt förtjust i en av våra kattungar, en röd hane vid namn Macavity, så kommer här lite foto på honom till henne och alla andra som gillar turkisk van. Mackie har lite mycket färg för att vara en van, men är stor och massiv med ett underbart temperament. Vi brukar skämta om att han är gjord av muskler och kärlek. Glad

Tufvans
0

Ett till…

Tufvans
0

Ytterligare ett…

Tufvans
0

Lite busig…

Tufvans
0

Vilar…

Tufvans
0

…och tillsammas med brorsan Mungojerrie som biter Macavity i örat.

Loria
0

hehe, vilken söt buse, jag skulle vilja ha en turk pojke, men killen (blivande sambon) är hundmänniska och att jag skulle få ta ytterlgiare en katt är inte så troligt… Kommer att bli svårt att hålla sig dock den dagen jag tar kull på Carmen, för med största sanorlikhet blir det ju nån pojke då…

Engla
0

Där är han ju, snyggingen Macavity! Kyss Men Anette, om du lägger ut honom här, så kan han ju bli tingad och såld. Och det vore ju synd! Cool Han är jättefin! Fast jag kan fortfarande inte uttala hans namn… Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ledin
0

Jag förstår att man faller för en sådan fin kisse :)

Tufvans
0

Kul att ni gillar honom. Van-pojkar är goooosiga! Glad

#7 Nja, med tanke på att vi fick tretton kattungar så är det rätt ok om han blir tingad och såld. Men, du kanske själv är lite orolig för att han inte ska vara kvar här i april så du får klämma på och kela med honom? Räcka ut tungan

Betoningen ligger på andra stavelsen, dvs Macavity och med engelskt uttal. Glad

Pia
0

Nuttegubbe:)

Engla
0

Jag kan berätta att Macavity är precis lika vacker och underbar som på bilderna. Kyss Fast mycket större i verkligheten… Cool

Tufvans
0

#11 Och jag kan berätta att "Engla" är precis lika trevlig IRL som hon verkar här på forumet. Flört

Engla
0

Anette har lovat att ta många kort på sina vanar framöver. Och alla ska publiceras här! Cool

Tufvans
0

#13 Jaså?! Har jag lovat det? Fundersam Måste vara något lilla Jenny drömt om. Men jag kan väl försöka få ut lite fler van-bilder då och då. Om du lovar att lägga ut lite fler Engla-bilder. Världens vackraste huskatt! Glad

LinaK
0

jätte söt är han =) Men alla dina katter man sett på bild är ju jätte fina Tufvans!!!!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Engla
0

#14 Klart att du ska visa upp dem här! Glad