Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 820 ggr
SallyB
0

Godmorgon 24 juli

Hej hopp på er!

Har sovit ok inatt och vaknat upp till en sol som nu tyvärr gått och gömt sig Räcka ut tungan Nåja, det är ganska skönt med lite omväxling också.

Prognosen för dagen här på HQ* lovar halvmolnigt och ca 20C. Ha en fortsatt bra semester ni som vill och kan, och ni övriga "don't do anything I wouldn't do…"

*HQ = Huvudkontoret - ligger nånstans i SverigeFlört

LinneaG
0

Godmorgon godmorgon!

Tigrou
0

Godmorron, solen tittar fram idag också.

Pia
0

Hmm, tja god eftermiddag säger väl jag:)

Hade stora planer på en dag på sta'n, men så var det visst så skönt att få sova i egna sängen igen att det blev en sen morgon och hemmapysslande istället…, fast man skall inte klaga, det är mysigt att kolla igenom semesterinköpen oxå:)

Nu skulle jag dock gärna, mer än gärna se att det kunde bli lite rejält med regn här…

Pia
0

DET REGNAR! Stora tunga droppar, som just nu tyvärr börjar avta… Åskar och blixtrar precis här över gör det oxå, inte så käckt kanske med tanke på torkan i markerna…

Titti
0

Hej på er!

Solen skiner, även om det var dimma i morse. Har varit till stan och uträttat några ärenden, så nu sitter jag här och räknar dagarna. Ska fara bort ett par dagar nästa vecka.

När vi kommer hem så ska vi….. Flört

Pia
0

Nä nu blir man ju nyfiken, vad skall ni när ni kommer hem…??:)

kristinah
0

God afton får jag väl säga. Idag var min första dag på jobbet efter en månads semester. Tiden försvann i ett nafs tack vare att jag hade att göra hela tiden utan att behöva stressa. Då jag kom hem plockade jag bort en fästing från Jomsan, fixade käk och nu ska jag gå och hänga lite tvätt innan jag skall åka iväg och handla mat till i morgon då min yngste son med flickvän har bjudit hit sig på middag. Kanske jag tar en promenad till staden för Det är Rockoff i Mariehamn. Igår spelade Lordi där och ikväll är det Ulf Lundell.

Solen skiner från en klarblå himmel, det är varmt och skönt. Hoppas alla haft en bra dag för det har jag trots att semestern är slut.

Titti
0

Jag ger en ledtråd. Det saknas någonting här där jag bor.

//Titti

Pia
0

En katt!!:)

Titti
0

Jepp Glad

Ska börja leta efter en ny kisse.

Men om den blir gul, svart, vit, grå, sköldpaddsfärgad, randig, enfärgad hona eller hane, det har jag ingen aning om just nu.

Men först ska vi på en sådan där sk semsterresa - eller vad ska man kalla det. Kommer att vara borta en si sådär 4 dagar.

Skrattande

kristinah
0

Trevlig Resa Titti. Ett tips! Kontakta Ålands Djurskyddsförening och hör efter om det finns ngn katt som behöver nytt hem sen då ni kommer hem.

Pia
0

Åh vad roligt, Titti!! Och jag önskar trevlig tur också!

Bra tips Kristinah, om djurskyddsföreningen!

Titti
0

#11  Tack för tipset.  Glad

Såg faktiskt häromveckan en jättesöt sköldpaddsfärgad katt i en av deras annonser som jag faktiskt blev jättesjuk på. Den hade "du, ta hand om mig"-blicken.

Och till alla i forumet. När Vi fått hem våran nya katt, så ska jag genast presentera den. Jag lovar!   Flört

Titti
0

#12  Tack