Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1235 ggr
kristinah
0

Kattkram

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan jag få en kram ser det ut som Joppe försöker säga på den här bilden. Min son Gunnar och hans tjej Paulina var till oss igår och P försökte sig på att fånga Joppe på bild då han hoppade upp i luften för att fånga leksaker som dinglade omkring. Jag blev sugen på att försöka jag också och lyckades nästan. Trots att katten är lite suddig på bilden tycker jag den är festlig. Vad tycker ni?

Margareta
0

Ursöt!!! Häftigt fångad bild.

Jag tog en bild på Hedvig sovandes i handfatet i morse.

Numer pensionär i Nynäshamn

Jenka
0

Hehe så söt bild.. Fick Joppe en kram då? ;P

#1 Jag vill gärna se bilden på Hedvig :D

kristinah
0

Joppe har fått många kramar sedan bilden togs.

emily-raven
0

Å vad söt han är!! Härlig bild.

Sessan1
0

Säger som ni andra här!

Jättesöt bild på Joppe Glad 

jessicakarf
0

Han är såå söt!

Margareta
0

Bilden på Hedvig är i telefonen men jag lägger in den så fort jag har en sladd.

Numer pensionär i Nynäshamn

Solveig
0

Bilden på Joppe ser nästan overklig ut! Photoshopa den och ta bort förgrunden och sätt dit en kattmatsburk så kan du sälja den dyrt till en reklambyråGlad

kristinah
0

#8. Då jag kommer hem till min egen dator skall jag försöka fixa till den lite och kanske få den lite mer tydlig. Jag har också en 2,22 minuters filmsnutt som jag också skulle vilja ladda ner så ni skulle få se då han dansar med sig själv på en stor rund spegel som vi lade på golvet. Det har blivit många skratt tack vare kattorna. Hittills har jag inte lyckas få filmen nerladdad så jag skulle kunna förmedla den vidare till katter iFokus. Den är 31 Mb stor. Är det ngn som vet hur jag skall bära mig åt så är jag tacksam för tips.

catten
0

Vilken härlig bild!!! Klockren!!

ladykatt
0

Underbar bild…

kram/ Ladykatt

Eliin
0

Jättegullig katt och bild! <3 (;

/Eliin

kristinah
0

Ja, alla ni. Jag tycker också att Joppe e himla söt och att bilden är lite festlig. Synd bara att den blev lite suddig. Mer man tittar på den, gladare blir man, åtminstone jag själv.

Pia
0

Supersöt kissebild! Jättekram:) Får mig att tänka på en annan kul bild, skall se om jag hittar den härinne i en gammal tråd…

Fråga inne på Datorn iFokus om det där med att ladda ner film, tror säkert någon kan svara där…:)

kristinah
0

Tack för tipset Pia. Det skall jag göra. Vill gärna dela den med er för Joppe ser så kulig ut då han valsar omkring på spegeln.

Matilda__93
0

Hahah! Gud vilken söt bild! :) Den var verkligen rolig! :D

kristinah
0

TAck #16 för det. Trots dess suddighet blir man lite glad då man ser den. Han är ett riktigt bustroll min Joppe.