Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 583 ggr
Pia
0

God morgon 12 juli

Uppe med tuppen, för en gångs skull, det ser soldisigt ut och luften är frisk och skön - hoppas på en riktigt lagom solig dag! Planer på att bjuda min mamma på lunch på något trevligt ställe - närmast på agendan står dock att köra ett par tvättmaskiner och städa lite.

Hoppas ni får en bra dag!

Tigrou
0

God morgon!

kristinah
0

God förmiddag för kl är 11:00. Solen skiner från en klarblå himmel men idag är det blåsigt så det är ganska svalt, men det gör nog inte så mycket efter alla heta dgr. Idag SKALL jag tvätta bilen och dammsuga ur den för i morgon skall den besiktas. Har en Mazda 121 så jag brukar bli kallad "farmor Anka" pga bilens utseende. Men jag är jättenöjd med den lilla röda bilen.

Yngsta sonen kommer också hit så vi tvättar väl även hans Honda. Kattorna rusar runt som om dom mist förstådet. Det märks på dom två att det blivit svalare ute för det är mer fart på dom. Sundhetstecken kallar jag det.

Sedan blir det kanske att lägga kameran runt halsen eller i bilen och åka iväg och fotografera lite, det är nog mitt andra intresse efter kattorna. ha en bra dag alla glada.

Titti
0

God morgon mittidan Cool

Nu har klockan hunnit bli en sådär ca 13.40 här på Åland. Kom hem från jobbet för ca en timme sen. Varit och städat 2½h och om några timmar är det dags igen med ett lika långt arbetspass. Penga mun

Just nu tycker inte jag att det är någon höjdare att vara lokalvårdare på en skärgårdsfärja. Fundersam

Pia
0

#3 Uj nej, det förstår jag, inte alls i det här vädret…:/

Själv har jag haft en jätteskön dag, lång promenad (men tyvärr nygamla skavsår - igen…), alldeles lagom varmt och fläktande i solen och toppengod lunch på Café Pladder. Om nu inte batterierna i kameran envisades med att ta slut så skulle jag ladda ner bilderna och visa precis hur god lunchen såg ut…:)

tussann
0

Morrn morrn.. Jag gick upp halv 4 idag.. Känner mig lite efter i tiden Ledsen *S*

Titti
0

Bidde inget eftermiddagspass för mig i dag. Risk att magen slår bakut så det är bäst att hålla sig hemma i lugn och ro. Fundersam

Kanske det ordnar upp sig tills i morgon. Att det känns okej i magen då - är väl denna sommarvärme som den inte gillar. Man vill ju knappt äta. Gråter

Är ju bara Jr som det är full fart på här - han steg upp vid 9 taget och full fart ännu.