olika burskynkens utseende
man ser så himla många olika fina burskynken då man leter på saiten men man moste verkligen leta och då tänkte jag att man skulle kunna samla alla burskynken i en tråd.
hoppas ni själper till och alla som har bilder på sina burskynken kan skicka in en bild och en liten, liten beskrivning.
här är mitt burskynke med huskatten anni. en blandning av lite bordellstil och stilistisk stil. allt från säng till skynke i samma tyg.
Mitt burskynke är rosa med vit botten. Katten i buren heter S*Animaniac's Vianne Rocher och är norsk skogkatt.
Har numera ett grönt burskynke också, som inte är använt än.
Susanna

burskynken från persersidan
http://perser.ifokus.se/?ThreadId=13e71ebc-a837-4441-b75f-d6d4b7542d8c

putt

kom igen, visst har ni en liten bid ni kan sätta in
Har vääääldigt många burskynken men har nog inte lyckats fånga ett endaste ett på bild…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Har inte lyckats få ihop något skynke än. Mitt första tappra försök gick åt skogen, så det är bara till att börja om! Suck! Det var uppenbarligen länge sen man hade syslöjd.
Velour var ju inte heller det lättaste att sy i…

putt
jag såg på blocket att dom sålde burskydd och en smart sak till en hägmatta :) har ni det det såg ut att katten sov gott i den

jaha, skicka en liten länk? :) allid trevligt att se, jag skulle vilja sy en hängmatta till mitt burskynke jag syr men vet inte hur man syr en sådan

Får man länka från blocket? e ju inte jag som säljer den? tror att man itne får det så jag vågar inte göra det så jag pm dig om bild. lr sidan iaf.

jo, man får gärna länka till andras grejor så länge man inte lotsas vara ägaren eller delar ut ikke korekt information.
japp, sätt dessa, skulle så gärna vilja ha en beskrivning på hur man syr sådanna så jag kunde sy en i samma material som det jag har i festen av buren
aha jag trodde inte man fick det :) så jag länka inte… på vissa får man inte har jag fått för mig. jaja nu hittar jag den inte :P men den va enkel variant så den borde vara lätt å göra själv.