RIP min vackra tös.
Nu har dagen kommit som jag har varit rädd för. Idag har min älskade bästa kompis fått somna in.
Eevee. I stamtavlan S*On Tin Tio's Eevee. Min älskade skogis tjej som är uppfödd hos oss. Hon föddes 02-02-02 Kommer ihåg den dagen så väl. Hon är min absoluta bästa kompis. Som har alltid vart där. När jag har mått skit så har hon vart där och lugnat ner mig och fått mig må bättre. När jag har gråtit så har hon tröstat mig. När jag var ensamen så var hon med mig. Jag har så många fina minnen med dig. Hur ska jag klara mig nu utan dig? Du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling. Sov så gott min vackra underbara tjej. Love u!
Det känns så overkligt.

Så sorgligt, det är alltid jobbigt då någon av ens älskade lämnar en. Hoppas dina andra pälsklingar som tröstar dig. *styrkekram*
Vilka vackra katter du har. Var inne på din hemsida och tittade lite.
Nej men så tråkigt. Tänker på er.
Tack!
#1 Jo, jag har d andra burfröna kvar som tur är. Tack =) jo det är fina katter. men för jäkliga ibland ;/ ^^
#2 Jo. det är tråkigt. Hon vart inte så gammal heller.
Hon finns hos dig fast hon lämnat jordlivet. Tragist på sån fin katt å inte så gammal här får den en *megakram* hoppas den värmer lite :)

så tråkigt