Lek tunnel från Ö&B
Köpte en lek tunnel på Ö&B.
Va tänkt till illrarna men lilla Elsa tycker om den mycket också. Trode inte de :P
Ska se om jag kan lyckas ta foto på henne i den.
Vad gillar era katter att leka med.

Jag oxå en tunnel som katterna leker i. Men jag har funderat på att köpa den längre som finns hos ÖB. Skall dit på onsdag tänkte jag o kanske köpa en transportbur till. Feztiz gillar snören, Zlatan gillar stora vippor, sin pipmus o studsbollar, små vita möss e oxå rolig tycker han. Willow gillar nästan allt, vippor, pappers påsar, möss, folie bollar m.m. Och lille Atos leker med det mesta oxå. Han favorit är nog vippan som sitter i ett gummi snöre. =) Bild på feztiz i tunneln=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Kattunnel, själv köpte jag min på Rusta. Håller med om att den är en kanonleksak för katterna, Luna!

min älskar den med.. synd bara den är så satans ful
Jag fick en kattunnel på djuraffären när jag köpte kattmat. Den verkar likna/se ut som den som EddaM har. Problemet är att min bara rasar ihop :( Någon som har en bra lösning på det?
Medarbetare på jack russel terrier
Vi har ett fult åbäke från Rusta, katterna tycker den är toppen.
jag har en ÖB tunnel hemma och den leker dom med mycket, den e vissligen inte så stor men duger att leka med det e en liten boll där inne med :) såg inte att det va en först :P Det finns även bra transportvädska på öb rek jag att man köper smidig o bra vi köpte den större så dom kan få plats 3-4 st fast vi har bara andvänt en i den men när man ska till vetten för spruta kan vi ta med oss våra 3 utan att dom behöver ligga på varandra.