God morgon 27.6
Jaha, idag regnar det i Mariehamn och jag som har semester. Nåja, det gör nog inte så mycket, jag har nog att göra i lägenheten. Igår tvättade jag och idag måste jag väl stryka. Blä. Sedan skall jag på massage kl 16:00. Skönt.
Jomsan och Joppe har vistats i vardagsrummet i natt, själv stängde jag in mig i sovrummet. Jag har min särbos brorson bor hos mig över sommaren men han var inte hemma så därför kunde jag göra på det viset. Det var nog riktigt skönt men ikväll går det nog inte att göra så för då är grabben här igen. Han sommarjobbar så han får ta sovrummet att åtminstone en av oss får sova. Men jag skall inte klaga, kissorna är nog så mysiga. För tillfället ligger Joppe bakom ryggen och sover och Jomsan har lagt sig uppe på dataskärmen och tänker tydligen ta sig en lur hon med.
Ha en bra dag alla.

Det regnar här också kan jag meddela.
Jag sover i en husvagn utanför sommarstugan på nätterna och det är som att sova i tält om man bara tänker på ljudet…
Regnet har riktigt klapprar mot taket i två nätter nu.
/Margareta
Riktigt så besvärligt är det ju inte då man är i lägenhet men det smattrade ganska duktigt på fönsterplåten i morse. Nu har det slutat regna men är fortfarande mulet. ¨Håller på lagar kalops. Skall snart till massör…gud va skönt d ska bli

Åh jag skulle också behöva gå på massage nu, men elevbehandlingarna har sommarstängt så man får väl ta och köra avslappning på egen hand.
Här har det också varit en gråmulen och småregnig dag. Åskklibbig luft, men än så länge ingen åska… Idag har jag varit hos frissan och piffat till sommmarfrisyren och så får man så härlig skalpmassage också, mmm:)
Sedan har jag uträttat lite ärenden, och fått nya skavsår…:/
Idag var jag med en kompis till farsta. Annara har det inte hänt nåt speciellt. Suttit någon timme ute på balkongen med katterna. Saga låg i mitt knä (hon är ingen knä katt) Så det var lite mysigt.. :)

Farsta, där hade jag min först egna lägenhet. I ett av de där riktigt höga höghusen som ligger vid tunnelbanan. Gillade området då, mycket natur också, och innan centrumet blev inbyggt…
Ohh, kan inte tänka mig farsta utan sitt centrum :P Brukar inte vara i farsta så ofta då jag tycker det ligger för långt borta :P
Jag har också varit ganska många ggr till Farsta. Hade en moster och kusin som bodde i Gubbängen och då åkte vi ofta till Farsta med T-banan.