Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 853 ggr
kristinah
0

God morgon 25.6

Solen skiner från en nästan klarblå himmel. Jag och Jomsan skall tillbaka till staden idag. Min särbo har åkt till sitt arbete, kl är 06:40 (finsk tid) och jag kunde inte somna om. Skall sedan köra mina föräldrar till en friluftsgudstjänst som dom ville åka på men som dom inte kommer till utan ngn som kör dem. Snäll dotter som jag är Fundersam ställer jag upp och kör. Kanske själv behöver höra lite om han där uppe, vad vet jag. Sedan skall jag nog bara ta det lugnt idag. Det är ju i alla fall söndag.

Pia
0

God morgon själv, asch då, du hann före mig…:) Även här strålar solen men från en himmel tussad av moln. Det känns som om det blir en riktigt varm dag - igen…

Det blir nog en cab-tur och lunch på något trevligt ställe. Och lite städning om man orkar ta sig samman till det när man kommer hem - jag säger som du, det är ju ialla fall söndag…:)

Jenka
0

Godmorgon:) Idag ska jag nog bara ta det lungt som vanligt. Ska dock till pappa på eftermiddagen men annars har jag inte planerat att göra nåt speciellt, får helt enkelt se vad som händer :)