Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 679 ggr
mazze
0

En kanske lite dum fråga?

Hur lägger man till favoritsajter? Får inte till det…

Terrierlina
0

Längst ner till höger…. När du är inne på sajten klickar du bara på "lägg till sajt till favoriter"

Sessan1
0

Det kom jag på alldeles själv hur man gjorde detta :)

Då hittar man ju lättare dom man vill ha kontakt med, så jag tycker det är en bra grej :))

Kram/

Sessan1

Sessan1
0

Hej igen!

Det finns inga dumma frågor har jag hört :)

Frågar man inte så får man ju inget veta!

Så fråga på du om det är ngt du inte  förstår!

Kram/

Sessan1

mazze
0

Hittar ingen "lägg till sajt". Hmm, får kolla runt lite o se om jag kommer på det…

Terrierlina
0

Men har du inte en kolumn till höger där det överst står "mina favoriter" och under detta "mina sajter"……? längst ner på mina sajter ska det stå lägg till…. men det förutsätter att du är inne på en sajt där du inte är medlem (alltså som du inte redan har som favorit)

Calibra
0

bifogar en skärmdump på hur det ser ut hos mig.. Mazze, kolla rutan längst till höger..

mazze
0

Då förstår jag varför jag inte hittar. Har inte den biten till höger på min dator… Får fixa det hos morsan om jag inte får fram den…

__iE
0

mazze: jag hade det så som du har det nu, men sen hade min kusin datan o spelade ngt spel på datorn så ändrade han dt till det #6 visar..

men hur vet jag inte.. ^^

Pia
0

Nu har det ju kommit en massa bra svar på frågan, men annars så tipsar jag om att man hittar mycket av "formalia" under rubriken "Forum-relaterat" i forumet:)

__iE
0

nu vet jag hur man gör :D

om du är på ditt skrivbord så högerklickar du, då kmr det upp en liten ruta, med olika 'namn' klicka på Egenskaper!
Då kmr det upp en annan ruta med olika flikar, på en utav flikarna står det Inställningar, där visar den hur stor bildskärm du har på din dator, förmodligen har du 800x600 bildpunkter, ändra den ett snäpp till 1024x768 bildpunkter..

svårt att förklara, men hoppas du fattar :D

Pia
0

Vilket bra tips, __iE, *det här måste bokmärkas för frmatida behov…*:)

__iE
0

#11 va min lillebror som hjälpte mig ;D ^^

dt är ngt i den stilen iaf, svårt att förklara när man intre kan visa ..

mazze
0

Ok, ska prova när jag är hemma… Tack för alla svar!