Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1069 ggr
Tigrou
0

Katt som badar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gissa om Tigrou blev chockad när han upptäckte att det var vatten i poolen.

Hirit
0

Det tror jag säkert att han blev,chockad alltså. Brukar han bada annars också?Skrattande Här kommer en som får lov att finna sig i det någon gång ibland,när det behövs.Men hon tycks numera tycka att det är skönt. De andra två skulle behöva sig ett bad också.

När Desoto har varit ute och rumlat om i jorden,så brukar jag ta en blöt disktrasa eller någon annan trasa och torka av honom på ryggen.Men tydligen tycker han att det känns obehagligt.

Vilken fin kisse du har.

kristinah
0

Vilka fina kissor Ni har men dom ser lite besvärade ut båda två Generad. Jag har nog inte provat bada min stackars kisse, har inte haft någon orsak då hon mest är inne och sköter sin hygien själv. Jag tror det skulle stressa henne oerhört och då brukar hon inte kunna hålla avföringen utan "bajsar på sig".

GerbeRosa
0

Jag har katter som ofta söker sig till vatten.
Ibland frivilligt…

Tigrou
0

#1 nä, han har aldrig badat  men ibland när han har legat på gödselstacken och rullat sig så skulle han behöva det (luktar inte gottFundersam) Men han tvättar sig bra själv faktiskt.

Tigrou
0

#3 härlig bild du har verkligen fångat dem i deras utforskande.

Surviver
0

Slänger in en bild på min badtokiga kisse i den här tråden oxå.

GerbeRosa
0

#6 Härlig bild
Hade den inte gillat det hade Du inte hunnit ta kortet, det är ett som är säkert. Jag och min dotter har fått för oss att katter lär sig att tycka om att bada. De kanske inser att de får mindre besvär att hålla sig rena efteråt. Våra njuter av att vara nybadade, då slickar de på ett helt annat sätt, mer puffr till hårstråna så att de "ligger bra". Fåfängt ser det ut!

kristinah
0

Alla våra kattor tycks ha lite olika uppfattning med vad man kan göra med vatten. Jomsan aktar sig nog för vatten men är nog inne i duschen så fort ngn har duschat