Katter iFokus

Katter

Etikettutrustning
Läst 163 ggr
Nixi
0

Tips på bra vattenfontän

Behöver tips på bra vattenfontän.

Vi övertog vår lilla kille från en släkting för ca ett år sedan och fick då med en Catit-fontän som vi antar nu är 5-6 år gammal. Den brummade väldigt mycket så vi ställde den på en tidning och det blev bättre ett tag men sedan hjälpte inte det. Vi upptäckte också att pumpen innehöll smuts så vi köpte en ny. Tyvärr brummar den nya minst lika mycket och filtren verkar inte hinna med farten på nya pumpen och slaggar igen. Flera gånger har den nu svämmat över så nu har vi övergått till vattenskål.
Problemet med vattenskål är att man måste byta vatten oftare och det går inte att ha lika mycket vatten i den. Dessutom inbillar jag mig att han dricker mindre nu.
Så nu behöver vi tips på en bra vattenfontän som är någorlunda tyst och fungerar.

kara_murray
0

Jag har köpt min vattenfontän från miaustore och älskar den. Den är tyst, lätt att rengöra, får plats med mycket vatten och katterna älskar den.

https://miaustore.com/se/

Rekommenderat av veterinärer och tillverkat av högkvalitativ keramik, hjälper Miaustores kattvattenbrunn din katt att hålla sig frisk.
Nixi
0

#1: Tack för bra tips! Den verkar ha fått bra recensioner också :)

Kattpatrullen
0

Jag har bestämt mig för att beställa en trådlös vattenfontän från Kittyspout. Det fungerar tyvärr inte att länka just nu men du hittar den enkelt med en Google-sökning.

Den har fått fina recensioner, jag gillar att den är trådlös, tystgående och i rostfritt stål.

Nixi
0

#3: Jag hittade den. Tack för tips! Den har också fått bra recensioner..verkar tyst och rymmer mycket.

Carmarino
0

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Keep your cat happy & healthy
Kattpatrullen
0

#5 Det är den första! De säger själva på sin hemsida att det förekommer många kopior.

Carmarino
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6: Den senare är från samma ställe, men det är en uppdatering av den första, enligt vad det står på hemsidan.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Kattpatrullen
0

#7 De har tre modeller, Kittyspout, Kittyspout 2.0 och Kittyspout wireless.

Den du länkade är 2.0, så en uppdatering av originalet.

Den jag bestämt mig för efter att ha läst recensionern är wireless-modellen.