En juni morgon den 12:e
God morgon får jag väl säga till alla er som iaf har sovit inatt.
Jag har svårt för att sova, vet inte riktigt varför. Finns ingenting som hjälper. Har testat allt, från tabletter till kamomil-te. :-)
Träden står stilla, det är nästan lite läskigt med tanke på att man varje morgon annars brukar se trädet vaja så förskräligt mycket att man nästan tror det ska falla omkull. Tyst är det också! Vinden brukar blåsa in mot balkongen och skapa ett konstigt ekande ljud som liknar ljudet ifrån en jet-motor av ett flygplan. Ganska trisst och grått när det är så tyst, fastän det är både färg och sol utomhus. Men jag ska fylla upp tystnaden med lite morgon-musik. Det får bli Identitet iskall med Block44.
Jag har suttit uppe hela natten och lagat min allt-i-ett skrivare. Jag har haft jätte-roligt och scannat in en massa gammla fotografier på Julia och Lukas. I bifogad bild så är Julia 5 år och Lukas 4 år, de gick båda på dagis. Fy vad jag saknar de stunderna. Då hade vi bara roligt. De växer ju så fort. :-(
Vänliga morgon-hällsningar.
- Jim Johansson

Nu går jag och lägger mig, 20 minuter över 06:00. Ha en bra dag. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Själv har jag precis vaknat och sitter och dricker kaffe :).. Snart dax att fixa iordning sig för skolan. Efter skolan ska jag nog bara ta det lngt som vanligt. Gosa med djuren antadligen :P
Vaknade med ett hopp i morse. I vanliga fall får Bosse inte gå ut efter kl 21.00, men i går lyckades han smita ut då jag hämtade in tvätten, så han fick vara ute hela natten. Han låg i Lupinbusken och blinkade mot mig då jag öppnade altandörren. Raskt in och åt frukost, sen direkt ut igen. Nu ska jag "joina" honom för här är strålande sommarväder.

Vaknade för en stund sedan, och satte mig här :D
Första dagen på sommarlovet- härligt värre ;P men ..
ska städa mitt rum sen =/ behövs verkligen, usch .. sen ska jag nog bara slappa i solen/skuggan :P
Ha en bra dag alla! ;)

Våra katter har jagat insekter på balkongen i natt. En och annan slända strök med tror jag.
De har hoppat, klättrat och mumsat. Innan vi vande oss vid klättrandet i nätet var det svårt att sova…

Tack för att du startade en God morgon-tråd, Jim! Hoppas du somnade gott sedan:)
Man blir verkligen som en sengångare i värmen numera, så inte har det blivit så vidare värst mycket gjort idag, gammelkissarna och hund ligger mest och flämtar ikapp, medan de små knytena tycks ha en aldrig sinande energi oavsett temperatur - de röjer järnet i trädgården f t:)
När det svalnat av till kvällen kommer förhoppningsvis lite energi tillbaka, skall plantera lite blommor i krukor och lådor samt torka golven *roligt värre…*
God morgon blir nog god afton för min del med tanke på att dagen har bytts till kväll. En strålande dag med sol och värme…ja en riktig sommardag. Jag har varit på arbete idag, sedan ½ timme massage och sedan hem. Skön dag, åtminstone avslutningen.