Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteende
Läst 221 ggr
MariaaaZ
0

Katt ont ??

Hej !
Jag och min kisse har en jätte fin relation , jag får alltid klappa , lyfta henne , hon älskar att bli klappad på magen osv . Igår märkte jag annat när jag kom hem från jobbet , hon kom springandes till mig som vanligt och jag började klappa henne . Men helt plötsligt reagerar hon och rycker till med ett mjuande. Tänkte inte så mkt på det då kvällen va som vanligt . Idag på morgonen gjorde hon samma sak . Det har varit så vid högra sidan om henne mellan ryggrad och mage . Sen när jag kom hem från jobbet idag tänkte jag att jag skulle försöka känna på henne om jag känner något . Först är det lugnt sen reagerar igen . Nu även med ett fräsande . Hon har aldrig fräst åt mig! Annars så äter hon , dricker , går på toan , går normalt , söker kontakt ! Pratade med agria veterinärlinje, de sa att jag ska avvakta , men får lite panik för det är en förändring i Beteende! Någon som varit med om liknande ?

• Redigerat 2024-08-22 19:23 av MariaaaZ
Pyttelite
0

#0: Hon kanske har sträckt sig - bra att du har kontakt med veterinär.

I bästa fall går det över med vila.

Hur gammal är din kisse.

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

MariaaaZ
0

#1: Hon är 1 år och 8 månader ca. Osäkert så hon är adopterad och hittad på gatan från början

Maria
3

Jag hade besökt veterinär.

/Maria

Pyttelite
0

#2: Min kisse gjorde sig illa för något år sedan - förmodligen hoppade hon snett.

Vi var i kontakt med Agria-veterinär on line och kissen rekommenderades vila och efter några dagar i vila var hon mycket bättre.

Idag har hon inga problem alls så om vetten tycker att du ska avvakta tror jag att du kan vara lugn.

Din kisse är ju ung och säkert mycket livlig i vanliga fall.

OberonsMatte
0

Är hon innekatt eller utekatt?

Sajtvärd Katter iFokus

MariaaaZ
0

#5: Inne

Pyttelite
1

Hur har det varit idag?

Pyttelite
1

Jag hoppas att din kisse mår bättre nu!

MariaaaZ
0

#7: Hej ! Jo men hon mår bättre , misstänker att hon var hård i magen , hittade rätt stora korvar i lådan och efter det är hon sig själv igen :)

Pyttelite
0

#9: Låter fint att kissen mår bra igen!