Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 566 ggr
Pia
0

God Morgon 5 juni

Idag är det strålande sol - igen:) - men relativt kyligt i luften. Jag lyxade till det med nybakades scones till frukost. Idag skall vi till Vaxholm och strosa runt samt äta lunch - ganska trevligt, eller hur?

Hoppas ni får en bra dag!

GerbeRosa
0

Låter mysigt.
Jag med dotter och kompis skall åka till kungsträdgården och kolla in mattälten.

Min äldsta hona toklöper och vill bara träffa killar!!!

/Ha det

Jenka
0

Själv ska jag försöka mig på att plugga, får se hur det går :D

Annars ska jag väl bara ta de lungt…

Pia
0

Det var väldigt blåsigt och inte så jätteskönt trots solsken, men Vaxholm var ganska folktomt (allt är relativt), god lunch blev det också, en väldigt fräsch och varierad salladsbuffé ingick. Annars tar man ju sin vanliga runda genom staden ganska raskt, och sedan är man klar, det finns en hel del mysiga affärer, och en hel del trevligt att shoppa - men det bidde ingenting faktiskt *kors i taket*:)

Det blev väldigt mycket frisk luft med cab-åkande och nu är jag totalt genomtrött, tidig kväll blir det nog…:)

#1 Var det god mat i Kungsan?

#2 Gick det bra att plugga…?

Terrierlina
0

Imorgon ska jag åka till Finnhamn och mysa och äta deras underbara stekta strömming på bryggan!!! Ska bli hur härligt som helst…. Så håll tummarna för att det är soooool!

Pia
0

Allt låter supermys, utom strömmingen *urrburr:(* men desto mer till dem som gillar det! Visst skall det blir sol, massor av strålande sol över hela landet på nationaldagen…:)!

GerbeRosa
0

Jo tack det var god mat i Kungsan. Märkligt väder bara.
Antingen svettvarmt eller blåskallt.

Jenka
0

Nja det vart inget vidare pluggande, tyvärr.. Så nu kommer jag väl få sitta uppe halva natten istället, och jag som ska upp tidigti imorron.. Men men, jag har bara mig själv att skylla :P

kjersti
0

Körsång avslutningsfest trevligt…sång musik  och lite avskedstårar körledaren slutar…Gråter. Ljus i långa banor och god mat . Fin annandagpingstkväll…