Frågor om Katter.
Jag är ny här på iFokus! Men jag skulle vilja veta mer om katter.
Vart vänder du dig för frågor om katter i 1:a hand?
Uppfödare, sociala medier, böcker?Om du äger katt/katter idag, vart kommer den/dom ifrån?
Omplacering, närstående eller uppfödare?Finns det något du har lärt dig av erfarenhet med katt, som du gärna hade velat veta innan du skaffade katt?
Vad tycker du är det bästa med katt?
Och varför passar katt dig bra som husdjur?
(Foto av Francesco Ungaro från Pexels)
Felicias Husdjur - https://ella.fyriswebb.se/
(Under uppbyggnad)
- Redigerat 2022-04-19 12:40 av feliciajenderbck
- Kattkunniga vänner, litteratur, kurser, föreläsningar, vetenskapliga artiklar m.m.
- Katthem
- Massor!
- Det är spännande att leva med katter, och att lära sig mer om hur de upplever världen och vad som är viktigt för dem.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
- Kattkunniga, böcker, nätet
- Från katthem
- Massor, man slutar aldrig lära sig något nytt 😊
- Jag jobbar 75%, och har ingen som kan ta hand om en hund åt mig medan jag jobbar. Och katter är så roliga, man har aldrig tråkigt med en katt i hemmet!
❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️
💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪
- Uppfödare,Internet,ifokus,böcker och mycket mer!
- Uppfödare. Hade gärna köpt från katthem men är allergisk så måste ha speciella raser.
- Massor!
- Svårt att förklara. Dom är så underbara djur,varje individ är en ny personlighet. Känslan av att katten ligger och spinner i knät och blinkar mot en är obeskrivlig!❤
- Redigerat 2022-04-19 13:21 av Pilspets
Jag ser att du lagt ut liknande frågor på flera iFokus-sajter om djur.
Är frågorna för något skolarbete eller liknande?
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Vart vänder du dig för frågor om katter i 1:a hand?
Uppfödare, sociala medier, böcker?
Andra kattuppfödare.
Om du äger katt/katter idag, vart kommer den/dom ifrån?
Omplacering, närstående eller uppfödare?
Alla mina katter är egenuppfödda.
Finns det något du har lärt dig av erfarenhet med katt, som du gärna hade velat veta innan du skaffade katt?
Jag har lärt mig massor under de drygt 20 år som jag varit kattuppfödare.
Vad tycker du är det bästa med katt?
Ett trevligt sällskap.
Och varför passar katt dig bra som husdjur?
Det har varit givande att fösa och och ställa ut jkatter.Har träffat massor av folk som jag inte skulle ha träffat annars.
Stolt ägare till tre La permer