Katter iFokus

Katter

Etiketter: allmänt-kattpratpysselhörnan
Läst 141 ggr
Ninja12
1

Hindra leksaker från att åka under bord/soffa?

Min katt kan bli riktigt vild med sina leksaker men det händer allt för ofta att bollen, musen eller vad hon leker med hamnar under soffan eller ett bord. (att ta bort soffbenen är inget alternativ)

Finns det något skydd eller liknande som man kan placera vid soffan/bordet så saker inte åker under? Försökt hitta men tydligen söker jag inte på rätt sak haha
Alla tips uppskattas!

Herveaux
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mitt tips: rörisolering. 🙂

// Harley

• Redigerat 2022-02-10 12:02 av Herveaux
Emo
1

Jag har lagt fulla kartonger i lämplig storlek. Billigt och dessutom bra förvaring av vissa saker.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Uppkatten
7

Jag tycker att det verkar vara en del av själva leken, att leksaker SKA puttas in under t.ex. frysen. Sedan ligger katten där och fäktar med benet och försöker få fram leksaken, eller sitter och vaktar och väntar på att "bytet" ska komma fram….

Det är liksom inte en slump att leksaker hamnar just under frysen här hemma, om jag säger så… De puttas in där mycket medvetet…

Men det kan förstås vara skillnader mellan katter, och platser.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

MsHisingen
3

#3: Det gör mina med, och sen är det party när jag med ett par veckors mellanrum hämtar en galge och fiskar fram dem :D

Stolt matte till Agnes och Sonja ❤️