Vad får din katt i julklapp?
Brukar du köpa julklappar till din katt?
Stolt ägare till tre La permer
#0: Vi har beställt en ny kattställning som kommer vilken dag som helst. Så det får väl ses som julklapp 🎁😻
Inte till min katt för jag har ingen, men jag brukar försöka köpa någon liten leksak till mamma, mormor och mosters katter om jag hittar någon rolig till vettigt pris ☺️
Speciellt då dem inte köper leksaker speciellt ofta till sina katter
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Mina katter får lite julskinka men istället för presenter skänker jag en slant till Hitta Ketten i Enköping.
I år blir det nog ingen julklapp, men när Kattens no 1 kommer in på nätbutikerna igen så kan det nog bli en viss uppdatering av klösmöblerna…
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Om jag kan hitta mönstret så kanske jag hinner sy en "fiskkoja" till kisse innan jul. Jag har ju materialet. Tror mönstret fanns i en av Hobby Idéer, så nu blir det att bläddra igenom alla dem tidningarna.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Mina kommer få lite extra godis 🙂
Det blir väl lite extra godis till min kisse antar jag. Han är 11 ½ år och inte så intresserad av leksaker längre, klösgrejer har han redan många av så det är ingen idé att köpa flera.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Mina brukar alltid få någon julklapp, antingen en dyrare gemensamm julklapp eller så billigare varsin och lite extra godis.
Dom brukar få extra godsaker och ofta någon godis "inslagen" i julpapper, men sällan leksaker eller liknande.
//Jessie
- Redigerat 2021-12-10 05:54 av Scorpio97
Jag brukar ge min katt Semlan lite leksaker 🧸 och mjölk( katt mjölk)
Funderar på att köpa lite extra fint godis till henne. För några år sedan (hittar jag bilden delar jag med mig) hade vi köpt en kilopåse med gott åt henne och det var en fröjd att se när hon öppnade paketet själv :D Hon lär väl kände doften kanske.
I år funderar jag på om jag ska bygga någonting som hon kan jaga. Hon fick en såndär uppskruvningsbar mus ett år, men den krynrakade hon ganska fort, hon är väldigt tuff när hon leker, tanten.
Jag köpte kattmat och kattgodis + en råtta som har ljud. Han blev lite intresserad men verkar mer rädd för den än vilja leka ordentligt med den. 😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2021-12-24 19:12 av Tarotstollan
I år fick hon två paket sheba. Det första var bäst för det var inslaget :D
Tyckte lite synd om henne förut när vi hade glömt hennes paket i köket och hon var så besviken över det så det fanns inte alltså. Hon fick kompensation i form av en extra stor portion god-kattmat sen :) En får hoppas hon blev glad igen av det, annars kommer jag ha dåligt samvete hela julhelgen! :(

#16 Vilken fin julstrumpa.
Såklart nyttigt kattgodis och mus - leksaker !
Tjena^^