Katten no 1
Någon som vet vad som hänt med Katten No 1? Har dom gått i konkurs eller? Behöver reservdelar men stört omöjligt att få tag på tydligen. Slut överallt och står att det är leveransproblem från dem.
#0: Ta kontakt med någon återförsäljare. Det har ju generellt varit problem med transporter men har ingen aning hur det är med Katten No. 1 produkter.
Supercat är en bland många återförsäljare.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Det har varit stora leveransproblem och ofta saknats någon del i paketen. Därför har vissa återförsäljare pausat, har jag fått berättat för mig. Men Kattens no 1 tillverkas ännu, och den återförsäljare jag pratat med skulle prova att ta in igen i januari.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Som jag fattade det har Kattens no 1 haft problem med containers/egna leveranser av material så det är väl pandemin som ligger bakom antar jag.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Ja, det är något skumt med leveranserna från Kattens No1.. Hittar inte deras egen hemsida längre, men här är grossisten som har många återförsäljare i Sverige. http://kattensno1.dk/dealers
Sajtvärd Katter iFokus
#0: Tack för era svar! Har givetvis kollat flera olika återförsäljare bla. Supercat , och det finns inte. Men säkert pga pandemin då. Huvudsaken de inte slutat tillverka, får väl vänta då.
#5: Men vad säger supercat?
#6: Har inte pratat personligen med hon som har supercat men det har varit slut på lager länge och man får ställa sej på bevaka produkt. Samma på flera andra butiker.
#6 Exakt. Finns ingen anledning att tro att Supercat skulle ha andra erfarenheter än de jag nämnde ovan. Antar att samtliga återförsäljare har samma problem.
#8: Absolut! Så är det! Som jag skrev inledningsvis så är det slut överallt. Min frågan var bara om det är konkurs men säkert bara leveransproblem. Vi hoppas på det!
#9 Jo, jag har själv varit på jakt efter nya klösmöbler/reservdelar… så jag har också kollat runt och pratat runt en del…
Hoppas att de får styrfart på det snart, för Kattens No 1 har många bra produkter. Jag vill ogärna byta märke.
#9: Det är naturligare att fråga återförsäljarna om konkurs eller vad som förorsakar leveransförsening för utom det kan de kontakta dig när det fungerar igen.
Katten No. 1 gick i konkurs 2014 men är rekonstruerad sedan dess.
- Redigerat 2021-12-05 13:41 av OberonsMatte
** Det finns ingen anledning att börja tjafsa om hur information om vad som har hänt eftersöks. Jag tagit bort kommentarer av grälsjuk karaktär. /admin**
Sajtvärd Katter iFokus
- Redigerat 2021-12-05 13:45 av OberonsMatte
#15: Isåfall ska du ta bort #8 som ifrågasätter mitt förslag, som skrevs i all välmening -Tack!
Här är hemsidan för Katten No. 1:
http://kattensno1.dk/kattensno1.html
http://kattensno1.com/hvem-er-vi/
Katten No. 1 ingår i NPG .
- Redigerat 2021-12-05 14:17 av Pyttelite