Katter iFokus

Katter

Läst 293 ggr
[Mattetilltvå]
0

Katten no 1

Någon som vet vad som hänt med Katten No 1? Har dom gått i konkurs eller? Behöver reservdelar men stört omöjligt att få tag på tydligen. Slut överallt och står att det är leveransproblem från dem.

Pyttelite
0

#0: Ta kontakt med någon återförsäljare. Det har ju generellt varit problem med transporter men har ingen aning hur det är med Katten No. 1 produkter.

Supercat är en bland många återförsäljare.

https://www.supercat.se/klostrad/kattens-nr1/?gclid=Cj0KCQiA47GNBhDrARIsAKfZ2rApDGbTZkdohjRWYr8hn_ef3t_zZQfeonlfKCnh9lglnlfevX-BX1waAnQQEALw_wcB

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Uppkatten
0

Det har varit stora leveransproblem och ofta saknats någon del i paketen. Därför har vissa återförsäljare pausat, har jag fått berättat för mig. Men Kattens no 1 tillverkas ännu, och den återförsäljare jag pratat med skulle prova att ta in igen i januari.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Uppkatten
0

Som jag fattade det har Kattens no 1 haft problem med containers/egna leveranser av material så det är väl pandemin som ligger bakom antar jag.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

OberonsMatte
0

Ja, det är något skumt med leveranserna från Kattens No1.. Hittar inte deras egen hemsida längre, men här är grossisten som har många återförsäljare i Sverige. http://kattensno1.dk/dealers

Sajtvärd Katter iFokus

[Mattetilltvå]
0

#0: Tack för era svar! Har givetvis kollat flera olika återförsäljare bla. Supercat , och det finns inte. Men säkert pga pandemin då. Huvudsaken de inte slutat tillverka, får väl vänta då.

Pyttelite
0

#5: Men vad säger supercat?

[Mattetilltvå]
0

#6: Har inte pratat personligen med hon som har supercat men det har varit slut på lager länge och man får ställa sej på bevaka produkt. Samma på flera andra butiker.

Uppkatten
0

#6 Exakt. Finns ingen anledning att tro att Supercat skulle ha andra erfarenheter än de jag nämnde ovan. Antar att samtliga återförsäljare har samma problem.

[Mattetilltvå]
1

#8: Absolut! Så är det! Som jag skrev inledningsvis så är det slut överallt. Min frågan var bara om det är konkurs men säkert bara leveransproblem. Vi hoppas på det!

Uppkatten
1

#9 Jo, jag har själv varit på jakt efter nya klösmöbler/reservdelar… så jag har också kollat runt och pratat runt en del…

Hoppas att de får styrfart på det snart, för Kattens No 1 har många bra produkter. Jag vill ogärna byta märke.

Pyttelite
0

#9: Det är naturligare att fråga återförsäljarna om konkurs eller vad som förorsakar leveransförsening för utom det kan de kontakta dig när det fungerar igen.

Katten No. 1 gick i konkurs 2014 men är rekonstruerad sedan dess.

• Redigerat 2021-12-05 13:41 av OberonsMatte
Denna kommentar har tagits bort.
OberonsMatte
2

** Det finns ingen anledning att börja tjafsa om hur information om vad som har hänt eftersöks. Jag tagit bort kommentarer av grälsjuk karaktär. /admin**

Sajtvärd Katter iFokus

• Redigerat 2021-12-05 13:45 av OberonsMatte
Pyttelite
0

#15: Isåfall ska du ta bort #8 som ifrågasätter mitt förslag, som skrevs i all välmening -Tack!

Pyttelite
0

Här är hemsidan för Katten No. 1:

http://kattensno1.dk/kattensno1.html

http://kattensno1.com/hvem-er-vi/

Katten No. 1 ingår i NPG .

• Redigerat 2021-12-05 14:17 av Pyttelite