Visst vore det trevligt...
… om vi till årsskiftet kunde komma över 100 medlemmar här på Katter?!
Ju fler vi är, desto fler olika erfarenheter att dela med sig och lära sig av. Ännu fler trevliga diskussioner, ännu fler bilder, ännu fler idéer och åsikter… Vore inte det något att önska sig inför det nya året, så säg? Eller allra helst på denna sidan om årsskiftet förstås…:)
Fyra ynka dagar kvar att värva minst 10 nya medlemmar på… Så kom igen, tillsammans skall vi väl lyckas med det, eller hur? Det behövs egentligen bara att vi tipsar en endaste kattintresserad person var, om vår trevliga samvaro här på Katter och att den personen blir medlem. Så vad säger ni, skall vi ta och göra ett försök?

Vi får väl försöka med det Pia. 

Jättebra! Många bäckar små…:)

Hur gick det? Lyckades ni uppnå målet?
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nu är det 98 stycken 

Ja, om vi kunde trilla över 100-strecket vore det toppen…:) Jag tror det hann bli 94 medlemmar innan nyår…

Men då är vi snart framme vid 100 i alla fall.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Jag undrar hur man skulle kunna få fler att hitta hit till den här sajten? Har ni några idéer?
// staffan

Jag ska ut nu och fixa hit några. Tror vi är uppe i hundra väldigt snart.
mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Ja det är förstås jättebra om alla vill tipsa om vår fina sajt!! Jättebra Åsa:)
Och ja förslag om bra sätt att värva på emottages tacksamt.
Själv gör jag det hela tiden, på flera olika sätt… trägen vinner hoppas jag:)

Har spridit ut om sajten på illerforumet. Många katt intresserade där. Har också gjort reklam på omplaceringsforumet jag är på. Där är det också kattmänniskor ju.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Toppen Åsa!
Jag sätter ut info på ett annat illerforum

99…:)

Oj! Vem ska bli den 100:de?
Nu är det snart årsskifte igen och Katter iFokus har vuxit nästan tjugofallt under de två åren sedan den här tråden startades. :-) Bra jobbat Pia och alla andra!
Vänliga hälsningar
Niklas
1656 medlemmar är vi nu. 19 dagar kvar till nytt år. 

Tack, Niklas!
100 medlemmar känns bra avlägset nu…:)