Katter iFokus

Katter

Etiketterkosthållninghälsa,beteende,kosthållningkattmat
Läst 257 ggr
Teddysmatte
0

Kattmat som minskar allergener

Hitta din närmaste återförsäljare av PURINA® PRO PLAN® hundfoder och kattmat. Ange där du bor eller ange en stad eller ett postnummer för att starta sökningen.
Uppkatten
4

Intressant, men ställer mig lätt skeptisk till detta. Antar att katter har Fel d 1 i munhålan av en anledning, och att vi människor kanske inte ska hålla på och laborera med det…? Eller så har jag fett fel.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Pia-69
3

#1: Ja, exakt! Så tänker jag också att katter har det i saliven för att det fyller en funktion… 🤔

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Silvestris
6

Min spontana reflektion är att återigen är det människans behov som står i fokus hos foderindustrin, inte kattens behov.

Känner f ö till en handfull allergiker som fått förhandsprova detta foder, utan några spektakulära resultat. Antihistamin till människan ger bättre effekt.

Pandi00
1

Helt ärligt, jag hatar fodret. Dåligt innehåll för katter. De hade endast en sak i fokus när det gjorde fodret, och det var människan. Otroligt dåligt innehåll! Förstår inte hur folk ens vågar testa detta till sina katter

Teddysmatte
1

#4: något speciellt du tänker på i innehållet?

OberonsMatte
1

#4: Dåligt innehåll jämfört med vilka torrfoder? Jag misstänker att du hatar väldigt många torrfoder minst lika mycket?

Sajtvärd Katter iFokus

Pandi00
1

#5: Bland annat ris, majsproteinmjöl ocj vetegluten

#6 Jag gillar inget torrfoder öht. Ger endast rått till mina katter. Finns iofs mindre dåliga torrfoder. Men detta verkar vara ett av de sämre