Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 244 ggr
MonicaLagerquist
0

Favorit katt

Har du någon katt i din flock som står dig närmare ditt hjärta?

Stolt ägare till tre La permer

Vixxen
4

Älskar alla lika mycket!

Maria
3

Jag har så klart älskat alla mina katter men gamle Moritz som dog för snart 3 år sedan var så speciell.
Han var en oerhört påfrestande katt haha😀 som väckte mig flera gånger på nätterna. Han gav sig inte förrän jag gick upp. I 17 år var jag uppe varje natt med honom och jag vaknar fortfarande av gammal vana.
Han var en mästare på att rymma hemifrån och vi byggde in trädgården mer och mer.
Vi har inga gardiner eller julgran för han var en hejare på att klättra osv.
Men jag älskade denne galning till katt.❤

/Maria

MonicaLagerquist
0

Älskar så klart alla mina katter men Kombi står nog mig närmast.

Stolt ägare till tre La permer

kara_murray
0

Min första katt är den som stått mig närmast och varit den mest speciella katt jag haft. Av de nuvarande är det Vilhelminna som har växt till sig och kommer närmare och närmare att vara väldigt speciell. Nikita är inte långt efter. Sedan tycker jag väldigt mycket om alla mina katter!!

Minotha
0

Jag älskar båda min katter. Men min döva katt Bruce är charmigaste killen i världen. Han är inte så smart och låter väldigt mycket med sina skrik-jam men han är den snällaste katten i världen och rolig att bara titta på vad han hittar på :)

Fridaaaa
0

Har två katter och nej de står lika nära

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

19Mikaela93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har man ett flertal katter hemma som jag har haft dom senaste 10 åren så blir det lätt att man får sina favoriter fast på lite olika vis och självklart älskar man dom lika mycket endå. Men den som ligger mig varmast om hjärtat i nuvarande flock är nog Doriz och det gjorde även hennes pappa innan han dog, hon är en kopia av honom på så många olika sätt men framförallt hjärtat av guld 🧡 Det verkligen lyser kärlek om dom!