Katt citat åt födelsedag kort
Jag försöker komma på något att skriva i min kompis födelsedag kort. Hon älskar katter och har en söt orange tabby semilånghårig huskatt. Jag tänkte att köra på att ha någon kattcitat eller ordspråk som kan vara rolig. Då hennes present har en katt tema. Bilden är på hur insidan av kortet ser ut som, kommer fixa mer efter jag har skrivit in texten. Så jag vet hur mycket plats som finns kvar. Så har ni några favorit kattcitat ☺️
I egenskap av Sajtvärd har jag redigerat inlägget och ändrat rasbenämningarna till huskatt / OberonsMatte
Vet du vad katten hennes har för personlighet? Lugn, hyper, social eller mer introvert, matälskare, soldyrkare osv?
// Harley
"Katter lämnar spår av tassar i ditt hjärta" tycker jag är fint. "Hjärtliga kattulationer!" kanske..
Sajtvärd Katter iFokus
#1 Hennes katt är väldigt lugn, snäll och social, har väldigt mycket en personlighet man brukar beskriva en ragdoll ska vara. Hon beskriver ofta att hennes katt är som en liten hund-katt samt hennes katt kärlek till mat och vara lat, vilket har gjort den lite överviktig men han är på en strikt kontrollerad diet. Brukar säga att hon har en liten gustaf 🤣 #2 det var ett gulligt citat
#3 Låter som en underbar katt. ❤️
Tycker den här dikten är charmig:
I put down my book, The Meaning of Zen, and see the cat smiling into his fur as he delicately combs it with his rough pink tongue. "Cat, I would lend you this book to study but it appears you have already read it." He looks up and gives me his full gaze. "Don't be ridiculous" he purrs, "I wrote it."
- Dilys Laing
// Harley
"Ett hem utan en katt är bara ett hus"
/Maria
"We're all mad here" - Cheshire cat
“you see a dog growls when it’s angry, and wags it’s tail when it’s pleased. Now I growl when I’m pleased, and wag my tail when I’m angry." -Cheshire cat
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#0 vilken härlig tecknarstil! katternas personligheter lyser verkligen igenom. mycket fin present bara kortet i sig.