Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 445 ggr
19Mikaela93
7/1/20, 9:11 AM

Billig kattsand!?

Nu är det tydligen så att Öob ska sluta med Kitty Champion Lavendel och nu undrar jag om det finns någon annan bra lågpris sand? Har för det mesta EverClean men har brukat blanda den med just denna från Öob för att få ner priset… Blir en del med 5 katter 🙈 Någon som har något bra förslag på bra sand på kartong?

Annons:
Honestyisdead
7/1/20, 9:24 AM
#1

Köper Ica premium klumpbildande sand med mild doft.

19Mikaela93
7/1/20, 11:29 AM
#2

#1 Hade för mig att kiss klumparna blev stora och ramlade isär när man rensade, eller den kanske har blivit bättre?

Honestyisdead
7/1/20, 2:11 PM
#3

#2 Hur stora klumpafna blir beror ju på hur mycket katten kissar. Här går klumparna bara sönder om jag kör spaden i dom.

19Mikaela93
7/1/20, 6:59 PM
#4

Storlek på klumparna brukar variera mellan sandsorter, men får kanske testa den igen då :)

trapstile
7/6/20, 5:02 PM
#5

Har faktiskt kört Vitacraft´s Compact Ultra väldigt länge nu. Är väldigt nöjd med den för att vara "billighets variant". Finns att köpa på Willys och Dollarstore. Kanske fler butiker. Men det är där jag inhandlar den. Har två katter.

19Mikaela93
7/7/20, 12:46 PM
#6

#5 Har en kompis som använder den och är nöjd, funderade på att prova den faktiskt :) Men fick reda på att Öob ska få tillbaka Kitty Champion Lavendel i lager och ha den regelbundet, mejlade tillverkaren och frågade om jag kunde få ta på den någon annan stans och fick reda på att den kommer finnas kvar :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: