Hur fungerar det?
Jag har kolla trunt på lite olika kläsställningar och jag funderar på att köpa den här.

Men hur fungerar dom egentligen? jag tycker dom verkar så ostabila. fungerar det verkligen med bara den lilla plattan?

hej
jag har en sådan kattställning och jag håller med. Den lilla plattan är för liten. När katten hoppar upp på den lägsta utåtpekande plattan så välter kattställningen. Visserligen så har jag en bjässekisse på 9,5kg och kanske gör den inte så för lättviktare. Jag har löst det genom att ställa ett stöd under den utåtpekande plattan. Då välter den inte när han hoppar upp på den.
Tack så hemskt mycket för svaret! :D skänt att vara förberedd på sådana saker när man bestämmer sej för att handla.

Annars kan du välja en modell som går från golv till tak, då har den stöd uppifrån också.
Ja jag har funderat på det, verkar lite roligare för kissen attha lite högre att klättre i. men jag vet inte hur tillåte3t det är att skruva i taket här i lägenheten, sen vet jag inte vad det är för tak här heller :P om det ens går att skruva i.

#4 Man skruvar inte i taket, det är en platta som med hjälp av en lång skruv (som sitter mellan plattan och högsta pelaren) och vingmuttrar pressas mot taket.
#5 aha! *känner mej lite dum* hehe! Tack för den väldigt bra informationen haha :D