Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1487 ggr
Naomi85
0

Element bräda/fönster

Igår så byggde jag en fönsterbräda till saga, en sådan som man kan köpa som man hänger på elementet så dom kan se ut i fönstrer. Den blev jätte bra och Saga värkar tycka om den mycket.

Brukar ni bygga egna saker till era katter istället för att köpa? Man tjänar ju en slant på att göra det själv.

Highlandertess
0

Jag önskar att jag var så händig att jag kunde bygga allt! Det kan bli lite småleksaker, men gäller det hus, klösmöbler eller liknande så är jag riktigt tafatt och måste köpa :-/

Maria
0

Det har varit lite blandat genom åren och en "elementhängare/bräda" har vi haft men katterna gillade den inte alls så det blev en grannkatt som fick ta över den. Jag tycker oftast att katterna hittar de mest osannolika saker de tycker om. Ofta blir det inte som man har tänkt sig. Man gör sig till och så tittar bara katterna på en…

/Maria

MiroSputnik
0

Jag anlitar pappa om jag ska ha ngt nytt till katterna, som går att bygga. Att köpa en massa prylar är roligt, om katten uppskattar det. Men mina katter är nog för lättroade… Köpte en klöspelare som av någon anledning kom i en stor kartong, omonterad. Jag satte igång och monterade den och tänkte att katterna skulle älska den. Men tji fick jag. när jag var färdig hade båda gjort sig hemmastadda i KARTONGEN… Klöspelaren ville de inte ha. Efter en vecka gav jag den till en beklant som behövde en till sin katt, men kartogen har jag kvar…

dara
0

någon bild på hur elementbrädan? skulle väldigt gärna vilja se

Naomi85
0

#4 Ska försöka att lägga upp en bild på den inom snar framtid, har inte så bra tillgång till dator just nu, och idag har jag inte sladen till kameran med mig :( Men det kommer en bild snart.