Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 503 ggr
Zindrah
0

Sjuk Hankatt

Min två årige hankatt har torrklökts i 5 dagar nu. Det bubblar i hanns mage när jag lyssnar och hans andning värkar krasslig. Han ligger och sover mer en vanligt men har börjat äta mer igen. Har prövat ge honom kokosfett och laxolja om han hade fått nått fastnat i halsen men värkar inte hjälpa :( Är det någon som har en katt som haft liknade symtom?

Karmatarerskanise
14

Eftersom han verkar medtagen måste du in till veterinär.

Aleya
10

Experimentera inte mer själv och åk till veterinären är mitt råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

annzoo
10

Jag tror inte att kokosfett eller laxolja hjälper om han skulle ha något som fastnat i halsen. Det låter som att du måste ta katten till en veterinär.

Pia-69
8

Låter som ett akutfall eftersom katten dessutom varit krasslig i 5 dagar!! Åk till veterinär så fort som möjligt!

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

[Devya]
6

Håller med de övriga. Om en katt är I det skicket så är det enda vettiga att åka in till veterinären.

Jag skulle aldrig våga hålla på och experimentera med laxolja och diverse saker om kissen hade problem med andningen! Min kisse är väldigt viktig för mig och jag vägrar att riskera något då det gäller henne. =/

Kom ihåg att ALLTID åka in direkt om katten har problem med andningen!

Kajsas matte
5

Eftersom det inte är en gammal katt så kan hans besvär inte komma av åldern. Jag håller med alla övriga, sök veterinär snarast! Ju tidigare man söker desto större chans att få en frisk katt! Lycka till!