Jag kör Acana och Orijen, provade Applaws, men mina katter var inte så förtjusta i den. Bäst är Orijen, enligt dem. Dyrast också…
Men vilken som är direkt bäst vet jag inte.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag har applaws och båda katterna älskar den.
2 vart köpper du det
Jag köper på bitiba.se dem är lite billigare där än andra sidor. Leveransen har kommit vid dörren :)
ett foder jag använder är applaws.
Kolla om det finns på zoofast de är något billigare. Dessutom så använder de inte PostNord utan DHL som ringer och frågar när de kan komma.
Vi har Acana, brukar beställa på zooplus.se
#7 Där har du fel. De använder både DHL och PostNord beroende på var man bor. Jag har fått av båda.
Du köper inte från zoofast har du sagt!
Sorry. Råkade blanda in zooplus från inlägget under :)
#10 Dock står det på deras hemsida att det är schenker.
Kopierat från deras infosida om leverans
"Du kan följa ditt paket först via: GLS hemsidan(där skriver du paket nummer ),sen på Schenker hemsidan skriver Du #Swedish parcel number ( spåra paket och gods)."
Alltså inte DHL.
# 12 Det stämmer för idag ringde de från Schenker i Karlshamn och frågad om vi är hemma imorgon mellan 11.00-13.00. Förra gången jag skickade efter så ringde de från DHL i Malmö. Men oavsett vilket så ringer de och frågar om man är hemma vilket PostNord inte gör. Jag fick två paket igår från bitiba med PostNord.
Nej PostNord ger jag inget för.
håller med 14
Bitiba ger jag dock en eloge. Jag klagade på att jag saknade några konserver i deras paket kl 12.39 och fick svar 13.30 att de bad om ursäkt och de skulle komma. Betalat dem har jag redan gjort.
#13 Senast jag beställde från Zooplus så ringde killen och frågade om jag var hemma. Det har de aldrig gjort förut, så jag blev glatt överraskad. Tror dock det är ett undantagsfall.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
När jag första gången beställde från zooplus valde jag PostNord. De hade varit utanför porten och lämnat en lapp om att jag inte var hemma trots att jag var det. De ringde inte innan. Valde aldrig dom igen.