Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 919 ggr
Salish
0

Kattunge som mår dåligt

Jag vet inte vad som är fel på min katt! Sedan i går kväll har han varit väldigt slö och inte riktigt betett sig normalt, inte lekt över huvud taget. Han har mest sovit hela tiden. Han äter fortfarande lite, jag fick i honom lite blötmat så att han fått i sig lite vätska också. Nosen är varm, försökte ta tempen men det var inte så lätt… Men verkar som att den är normal. Har inte fått tag på veterinären i kväll men jag tänkte ringa imorgon bitti. Vad kan vara fel på min lilla kisse? Han har ju inte kräkts eller haft diarré heller, så är det kanske bara jag som är en överbeskyddande kattförälder som vanligt?

MonicaLagerquist
0

Hur gammal är katten?
Inne eller utekatt?

Vaccinerad?

Stolt ägare till tre La permer

Salish
0

Ca 5 månader, innekatt, men går ut i sele. Vaccinerad är han.

Uppkatten
1

Ring och rådgör med veterinär. Om en 5 månaders är slö så är något fel.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[pimey]]
0

Istället för att skriva på ett forum så ringer man väl en veterinär?!? Jisses

[[pimey]]
0

Istället för att skriva på ett forum så ringer man väl en veterinär?!? Jisses

Accalia
10

#4 TS skrev ju att hen skulle ringa Vetrinären på morgonen, man vill ha snabba svar och kanske bara en översyn på hur allvarligt det är, istället för att skriva en onödig kommentar så kan man väl hjälpa till istället om man vill skriva?

kattöga
7

#4 Onödig kommentar igen! Och väldigt ovänlig ton igen! Fundera ett varv extra på hur du bemöter människor!

TS har skrivit att h*n försökt få tag i veterinär igår utan att lyckas, och att h*n skulle ringa idag på morgonen igen. Läs och förstå!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

kattöga
1

TS, jag håller tummarna för att allt löser sej bra med din lilla katt idag!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

MonicaLagerquist
1

Hur har det gått?Hur år lillkatten nu?

Stolt ägare till tre La permer

Salish
3

Han mår bättre! Han har både ätit, druckit och lekt idag så förhoppningsvis var det bara något tillfälligt. Men kommer det tillbaka blir det att åka till veterinären direkt.