Klösträd Kattens No.1
Har beställt ett till klösträd idag. :) Det blev ett Kattens No.1 Eiffel i naturvitt/cremefärgat.
Vi har ett Atlas klösträd sedan innan och ett annat pyttelitet, men nu när vi köpt vår andra katt behöver vi ha fler.
Vad har ni för klösträd? Någon mer som har Eiffel?, tycker det ser och känns väldigt bra när jag tittat på det i butik.
Vi har också ett vitt No. 1 Eiffel och det är väldigt omtyckt av både oss och katterna :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har också ett vitt No.1 Eiffel. 👍Tidigare hade jag den snarlika modellen Rundetorn, men den större storleken på Eiffels hyllplan passar mina katter betydligt bättre. Hängmattan högst upp är extra poppis!
Sajtvärd Katter iFokus
#2 Jag valde Eiffel pga de stora hyllplanen jämfört med Rundetorn. :)

Vi har köpt ett hel svart Klösträd från kattens no 1. katterna älskar detta katt träd. Har ett sedan tidigare ett kattens no 1 Jumbo har inte behövt byta klöspelare på 5 år, super nöjd 😺 http://www.kattkompaniet.nu/sv/articles/2.53.4345/kattens-no-1-eiffel-all-in-black
Jag har en massa korgar som mina katter får klösa på, och de får klösa på min gamla kökssoffa, (som ändå är katternas sedan ett antal år tillbaka) , och en träbyrå, men honan föredrar mattan inne vardagsrummet. Och min soffa i vardagsrummet är också populär, men det är förbjudet så hon passar på när hon tror att jag inte ser 😉
U R us