paragraf 16 tillstånd
Är det någon här som ansökt om det?
Hur väl har ni beskrivit er verksamhet då ni ansökt om tillståndet och har ni skickat med bilder på hur katterna bor? För med ritning kan de väl vara svårt med att visa hur de eg bor.
Om ni har fodervärdar eller katter som ej bor hemma där ni har er huvudsakliga verksamhet är det något som också ska visa hur de bor?
Jag har en ritning på vårt hus som jag skickade med samt så ritade jag dit där rastgården var samt hur stort alla rum var i kvm. Det är också ok att rita själv hur boendet ser ut. Bilder är onödigt då de ändå ska komma till en och kontrollera. Sjölv hadd jag ansökt för 3 kullar om året men hon som var hit gav mig tillstånd för 6 då vi bodde så bra så det var ju kul :)
#1 oj vad generöst. =)
Ska de bara ritningen vara neutral? dvs bara visar storleksförhållande eller även var tex mat, toa, klösmöbler mm finns?
Nej det gör du när de kommer :) vi har ju ett eget rum för katterna så då skrev jag "kattrum" i den rutan men vi har ju lådor lite överallt i hemmet :). Så en neutral ritning så dom kan få en hum om hur du bor :)